quote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Braddie te allen tijde inruilen ten faveure van het stuk vuil dat jij bent en post.
Maar dat gaat niet gebeuren...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden jou levenslang in een inrichting moeten stoppen zonder enig contact met de buitenwereld met je kale kop
Hij is wel maagd hoor, godverdomme manquote:
Dat is geen reden om braddie te bevrijden, maar een reden om die anderen weg te stoppenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braddie topics zijn leuker dan die onzin van rugdopey, joppiesaus en brummetje... dus amen..
dan krijg je nog minder topics die leuk zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 08:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is geen reden om braddie te bevrijden, maar een reden om die anderen weg te stoppen
Sowieso al die schijtusers met hun troepquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braddie topics zijn leuker dan die onzin van rugdopey, joppiesaus en brummetje... dus amen..
Ben jij mod geweest Steven?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef gargamelnl het volgende:
Wel weer vrij duidelijk waarom ts zijn mod rechten zijn ontnomen.
Het is maar wat je leuk noemtquote:Op maandag 7 juli 2014 08:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan krijg je nog minder topics die leuk zijn
Dat ligt toch echt aan jou.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat het slechts virtueel blijft is wel jammer inderdaad, maar wat betreft dikke tieten werkt het wel zo helaas. Het uiterlijk van iemand heeft een grote invloed op het oordeel dat je over hem of haar hebt. Dat is bij lekkere wijven zo (die neem je nooit serieus), kleine mannen (neemt ook bijna niemand serieus). Kan ik niks aan doen. Is helaas zo.
wut, dit ;')quote:
Wacht ff. Is het niet nummer 4? chroestjov, HSG, tiramisou. Laatstgenoemde was toch ook al voorbij omdat hij er gekke praktijken op nahield?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Klopt, tetouaribo sprak ook snachts af met andere sletjes naast meloewaquote:Op maandag 7 juli 2014 10:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wacht ff. Is het niet nummer 4? chroestjov, HSG, tiramisou. Laatstgenoemde was toch ook al voorbij omdat hij er gekke praktijken op nahield?
Die ja. Was zijn naam vergeten.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, tetouaribo sprak ook snachts af met andere sletjes naast meloewa
Dat is nog onduidelijk. Wellicht komt ze dit zelf melden 1 dezer dagen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die ja. Was zijn naam vergeten.
Wie is nummer 4 dan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wacht ff. Is het niet nummer 4? chroestjov, HSG, tiramisou. Laatstgenoemde was toch ook al voorbij omdat hij er gekke praktijken op nahield?
Oh welke dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Roddeltantequote:Op maandag 7 juli 2014 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou je denken hč, maar nee nog niet.
Trapt hij er bij jou ook in?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we sturen allerlei liefdesberichten naar elkaar
Ik weet niet of ik daar zo droevig om moet zijn. Nummer 1 heeft iig een behoorlijk trauma aan dat borderlinekind overgehoudenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens zijn tyros poetsen,quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben de nieuwe braddie
*is dik
*maakt ook kut/backfire topics
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 manische hoeren die over het FOK! boegbeeld zitten te fantaseren![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.
Hij wel over mij toen hij nog geen vriendin had (of is dat alweer uit, zou me niets verbazen).
Wat waren dat voor fantasieën? Vertelde hij daarover?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.
Hij wel over mij toen hij nog geen vriendin had (of is dat alweer uit, zou me niets verbazen).
Amen, broeder. Amen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Puntenjager het volgende:
De Braatler is gebanned, ja!?
Ik heb trouwens liever dat Meloentje terugkomt. Dat waren altijd briljante topics. Oneindige onnozelheid en misplaatste kapsones. Alles gelardeerd met heerlijk dikke tieten
Dat we elkaar zouden ontmoeten zodra we allebei ons rijbewijs (quote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat waren dat voor fantasieën? Vertelde hij daarover?
Zal er wel niet van gaan komen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat we elkaar zouden ontmoeten zodra we allebei ons rijbewijs (_!) zouden hebben.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben de nieuwe braddie
*is dik
*probeert ook kut/backfire
topics
Chroestjov? Nee toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo droevig om moet zijn. Nummer 1 heeft iig een behoorlijk trauma aan dat borderlinekind overgehouden
Allemachtig wat een memmenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Toch een lekkerder lichaam dan verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Is dat ook zo'n aanwinst voor onze maatschappij?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die tjap heeft nog een dochter ook, die tegenwoordig lesbienne is, en hier vlakbij woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |