Trapt hij er bij jou ook in?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
we sturen allerlei liefdesberichten naar elkaar
Ik weet niet of ik daar zo droevig om moet zijn. Nummer 1 heeft iig een behoorlijk trauma aan dat borderlinekind overgehoudenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Jij mag nog niet eens zijn tyros poetsen,quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben de nieuwe braddie
*is dik
*maakt ook kut/backfire topics
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 manische hoeren die over het FOK! boegbeeld zitten te fantaseren![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.
Hij wel over mij toen hij nog geen vriendin had (of is dat alweer uit, zou me niets verbazen).
Wat waren dat voor fantasieën? Vertelde hij daarover?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik fantaseer niet over Braddie hoor.
Hij wel over mij toen hij nog geen vriendin had (of is dat alweer uit, zou me niets verbazen).
Amen, broeder. Amen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Puntenjager het volgende:
De Braatler is gebanned, ja!?
Ik heb trouwens liever dat Meloentje terugkomt. Dat waren altijd briljante topics. Oneindige onnozelheid en misplaatste kapsones. Alles gelardeerd met heerlijk dikke tieten
Dat we elkaar zouden ontmoeten zodra we allebei ons rijbewijs (quote:Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat waren dat voor fantasieën? Vertelde hij daarover?
Zal er wel niet van gaan komen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat we elkaar zouden ontmoeten zodra we allebei ons rijbewijs (_!) zouden hebben.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben de nieuwe braddie
*is dik
*probeert ook kut/backfire
topics
Chroestjov? Nee toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo droevig om moet zijn. Nummer 1 heeft iig een behoorlijk trauma aan dat borderlinekind overgehouden
Allemachtig wat een memmenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Toch een lekkerder lichaam dan verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Is dat ook zo'n aanwinst voor onze maatschappij?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die tjap heeft nog een dochter ook, die tegenwoordig lesbienne is, en hier vlakbij woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |