ontgroeid?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nieuwelingen mogen pas posten als ze ontgroeid zijn
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nieuwelingen mogen pas posten als ze ontgroeid zijn
Vorige week al gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
Breng een ode aan zijn topics door er een te kopieren
Ja was wel een hit maar het is toch andersquote:
Allang.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Puntenjager het volgende:
De Braatler is gebanned, ja!?
Ik heb trouwens liever dat Meloentje terugkomt. Dat waren altijd briljante topics. Oneindige onnozelheid en misplaatste kapsones. Alles gelardeerd met heerlijk dikke tieten
Dat wijf was vooral verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Puntenjager het volgende:
De Braatler is gebanned, ja!?
Ik heb trouwens liever dat Meloentje terugkomt. Dat waren altijd briljante topics. Oneindige onnozelheid en misplaatste kapsones. Alles gelardeerd met heerlijk dikke tieten
Aan een lekker wijf kan ik me gewoon niet storen. Sorryquote:Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat wijf was vooral verschrikkelijk irritant.
Vind je dat zelf nou niet een beetje triest, dat je een wijf op een forum adoreert enkel omdat ze dikke tieten heeft?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Aan een lekker wijf kan ik me gewoon niet storen. Sorry
Nou ja, vooruit, iig een plork.
Dat het slechts virtueel blijft is wel jammer inderdaad, maar wat betreft dikke tieten werkt het wel zo helaas. Het uiterlijk van iemand heeft een grote invloed op het oordeel dat je over hem of haar hebt. Dat is bij lekkere wijven zo (die neem je nooit serieus), kleine mannen (neemt ook bijna niemand serieus). Kan ik niks aan doen. Is helaas zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind je dat zelf nou niet een beetje triest, dat je een wijf op een forum adoreert enkel omdat ze dikke tieten heeft?
#maagdenstrugglesquote:Op zondag 6 juli 2014 23:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat het slechts virtueel blijft is wel jammer inderdaad, maar wat betreft dikke tieten werkt het wel zo helaas. Het uiterlijk van iemand heeft een grote invloed op het oordeel dat je over hem of haar hebt. Dat is bij lekkere wijven zo (die neem je nooit serieus), kleine mannen (neemt ook bijna niemand serieus). Kan ik niks aan doen. Is helaas zo.
Oké man.quote:
Je bent zelf een backfire.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
De backfire is inderdaad het enige leuke aan die meuk.
Ze zouden jou levenslang in een inrichting moeten stoppen zonder enig contact met de buitenwereld met je kale kopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |