Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 12:44 schreef ntm het volgende:
Zeggen ze inderdaad dat vrouwen jaloers zijn, maar mannen reageren als bitches hier hoor omg
'oh is maar 13 in een dozijn hoor' echt hoe jaloers ben je danquote:
Not sure if srs.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
on duidelijk een van de knappere mannen op FOK! Een beetje de Veer onder de mannen zeg maar
Echt een raar wijf is dat jaquote:Op maandag 7 juli 2014 12:49 schreef ntm het volgende:
[..]
'oh is maar 13 in een dozijn hoor' echt hoe jaloers ben je dan![]()
Die chick van hem spoort ook niet btw met haar numa numa ye
Zou je meer flamboyantie willen zien?quote:
Nee, volgens mij nietquote:
Niet alle 'neue mongolen' zijn niet leuk tochquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alle leuke mensen zitten hier :$ ( Behalve die neue mongeulen )
Weet ik veel, ik verdiep mezelf niet in zulke triviale informatie.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alle 'neue mongolen' zijn niet leuk toch
Men hoeft zich niet altijd te verdiepen in iets om toch bepaalde indrukken en informatie te verkrijgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik verdiep mezelf niet in zulke triviale informatie.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men hoeft zich niet altijd te verdiepen in iets om toch bepaalde indrukken en informatie te verkrijgen.
I rest my case.quote:
Kom er maar voor zorgen, met je praatjesquote:Op maandag 7 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja beter rest je een keer in een kist.
Zeggen dat iemand praatjes heeft op een Forum.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom er maar voor zorgen, met je praatjes
Wow, zeg jij dit nou?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand praatjes heeft op een Forum.
Zou de straat op gaan en juichen alsof het de bevrijding is.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Auto ramt gasverdeelstation in Susteren
Die user is eindelijk dood
Auto in zijn anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |