Ik dacht laat ik eens een keer op 9lives.be kijken naar wat de Belgen te vertellen hebben. Nou dit dus:
![ebab604923.png]()
![ded4ac6153.png]()
![6405b896b1.png]()
![7ec783bfd2.png]()
![efb883e1d2.png]()
![a310cb791d.png]()
![4581ece267.png]()
Belgie heeft verloren tegen een van de sterkste landen op dit moment. Niets om zich voor te schamen. Ze moeten gewoon sportief zijn en door gaan met hun leven. Maar nee hoor ze zeiken veel liever Nederland af. Echt slechte verliezers zijn het. Ik had beter van jullie verwacht Belgen...
Om een of andere reden gebruikt Belgie Nederland als maatstaf en kunnen ze nu niet tegen dat Nederland verder is geraakt in het toernooi. Waarom zoveel haat tegen Nederlanders?
Ze hebben het ook telkens over twee penalty's die niet gegeven zijn aan Costa Rica en over dat Costa Rica de betere team was in de tweede helft. Hebben ze naar een andere wedstrijd gekeken ofzo? Welke penalty's? Heb ik iets gemist? Waar zijn de herhalingen waaruit blijkt dat Costa Rica twee penalty's verdiende? En Costa Rica was geen enkele moment de betere ploeg.
Dit zegt toch genoeg:
![148e861513.png]()
En ook op Canvas zitten de Belgen te zeiken over dat Nederland niet sportief is ofzo.
Er is maar een woord die de Belgen op dit moment beschrijft: HATERS!
Vanaf het begin van het wk was ik naast NL ook BE supporter. Nu begin ik wel te twijfelen of ik dat in de toekomst moet zijn. Ik denk toch wel dat ik een BE supporter blijf, want ik vind het voetbalteam wel ontzettend sympathiek. Lukaku, Vertonghen, Kompany, Mertens, van Buyten, de Bruyne zijn gewoon sympathieke en sportieve voetballers, en geen haters. Ik blijf om hun Belgie nog wel supporten, maar de Belgen zelf hebben mij echt teleurgesteld.