quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Nu weer wel,
Dank je ..

klinkt ook weer foutquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Leuk om jou dingen in de mond te leggen

Was niet de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Auto ramt gasverdeelstation in Susteren
Die user is eindelijk dood
Auto in zijn anus.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou de straat op gaan en juichen alsof het de bevrijding is.

quote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet de bedoelingIeehhhlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.

soms lees ik weleens pis ipv plsquote:

quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
soms lees ik weleens pis ipv pls
quote:

4ebe pIsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
soms lees ik weleens pis ipv pls

elk userfoto's topicquote:

en de standaard "genoeg sc, foto's posten" tussen..quote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die vleeskeuringsdiscussie.
'Pff gewoon 13 in een dozijn hoor.'

hipsters?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is boven de 20 graden en ik zie mensen met wollen mutsen ??

Er liep heel toevallig een hoofddoek langsquote:

werken moet je, niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er liep heel toevallig een hoofddoek langs
Moest lachen
In mezelf

8e verdieping, tenzij ze een Perzisch tapijt had ..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken moet je, niet naar buiten kijken

dan moet ze zich scherenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8e verdieping, tenzij ze een Perzisch tapijt had ..

quote:

quote:Op maandag 7 juli 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
"Nee die is smoother, oh nou ik vind die veel smoother hoor, wat die? Nee joh jij bent veel smoother"
Godnondeju mensen waar kun je je mee bezig houden zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |