Ga naar je huisarts ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Luukiedejong het volgende:
Ik douche elke dag, maar na 10minuten komt weer dezelfde stank
Nouja je zou er eens langs kunnen gaan, hoe genant het ook is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Luukiedejong het volgende:
Ik ruik het niet als poepgeur, maar ik denk dat mensen het niet echt lekker gaan vinden.
En nee ben nog niet bij de huisarts geweest, dacht dat ik met iets anders het ook kon oplossen.
Ja af en toe. Maar gebruik wel elke dag deoquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Nouja je zou er eens langs kunnen gaan, hoe genant het ook is.
Als je er echt last van hebt en onzeker van wordt moet je er niet mee rond blijven lopen.
Zweet je ook veel tussen je billen?
Dat zou een oorzaak kunnen zijn.
Ook deo op je kont?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Ja af en toe. Maar gebruik wel elke dag deo
Spray eens wat parfum tussen je billenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Nee dat niet, weeg me billen ook wel met natte doekjes
Ga ik doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Spray eens wat parfum tussen je billen
Doe maar niet.quote:
Slecht voor je? Maar misschien komt het door me zweet die is tussen me billen heb? Als ik me kontharen scheer, ruik je misschien helemaal niets?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Voor de tweede maal opgeschoond.
Kappen met die onzin mensen.
Parfum op je reet is nooit een goed idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Slecht voor je? Maar misschien komt het door me zweet die is tussen me billen heb? Als ik me kontharen scheer, ruik je misschien helemaal niets?
Heb liever een frisse geur, dan jeukende billenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:46 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Parfum op je reet is nooit een goed idee.
Deo is tot daar aan toe, parfum niet.
\Parfum maskeert ook geen zweetgeur.
Er zit alcohol in, en dat doet zeer.
]Scheren kun je proberen, maar je gaat drie dagen daarna heel ongelukkig worden van de jeuk...
Niet scheren. Lees hier waarom niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Slecht voor je? Maar misschien komt het door me zweet die is tussen me billen heb? Als ik me kontharen scheer, ruik je misschien helemaal niets?
Wat heeft shampoo in godsnaam te maken met jouw klacht?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Doe ik elke dag. Gebruik 4x shampoo toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |