quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.
Oh haha, shit. Ik zie helemaal een mooi kadertje en allesquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.
Zijn gewoon genetisch inferieure mensen, geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf is er opeens met al die kloontjes.
Frits is weer goed op dreef.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom zou ik op die spotify-links klikken als Frits Sissing live Musical Moods aan het presenteren is, het musicale hoogtepunt van de week?
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:13 schreef chroestjov het volgende:
KLB / Irritante users?
Haha, wat een battieboi.
Zeg het dan gewoon recht in mijn face dan versier ik de straat met je tanden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?
sow he, hardcore.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Die laatste zin is overbodig. Bespaar jezelf de moeite en vertel meer zinnige dingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |