Over een uur mag je weer eten.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef anti-loper het volgende:
vond het wel een gepaste TT met hoe ik mij nu voel
Ik raak echt emotioneel als ik honger hebquote:
Godtering wanne homo ben je ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb even een avonddipje
Waarom luister ik nou steeds van die sad songs
Echt hè.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net een vrouw, lege maag en gelijk dramatisch.
zo hard gelachenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net een vrouw, lege maag en gelijk dramatisch.
kleinbeetjegay is okéquote:
Zodra ik enige emotie voel sla ik met m'n blote vuist op de muur en brand mezelf met een sigaret.quote:
een ekte manquote:Op zondag 6 juli 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zodra ik enige emotie voel sla ik met m'n blote vuist op de muur en brand mezelf met een sigaret.
hoe is het leven in turkijquote:
ja nadat ik heb gegeten voel ik mij weer beter.quote:
vertelquote:
me pikquote:
Ik had gelezen dat het zoute smaakje komt door vrouwentranenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat ik toevallig deze chips aan het eten ben[ afbeelding ]
Nee dat komt door de squirt en pussyjuice wat inmiddels over de datum is.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het zoute smaakje komt door vrouwentranen
lekkerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat komt door de squirt en pussyjuice wat inmiddels over de datum is.
Ik ben van top tot teen verbrand. Eerst nog een grote bek dat ik niet verband, en vervolgens compleet rood thuis komen na me niet ingesmeerd in te hebben met 37 graden.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat komt door de squirt en pussyjuice wat inmiddels over de datum is.
yogurt op je hele lichaam smerenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben van top tot teen verbrand. Eerst nog een grote bek dat ik niet verband, en vervolgens compleet rood thuis komen na me niet ingesmeerd in te hebben met 37 graden.
Terechte klacht.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Buurt van Antalya. Side heet het.
En mijn hotel heet Sidekum!!
wat een kkrkopquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef anti-loper het volgende:
Zie ik dit net op mijn FB feed verschijnen
Jeugd van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Gaan ze dit soort fotos plaatsen tijdens ramadanquote:
Moet je maar niet internetten tijdens ramadan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gaan ze dit soort fotos plaatsen tijdens ramadan
Kan toch niet
okquote:
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletextquote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet internetten tijdens ramadan.
Kutleven.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletext
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendinquote:
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletext
hij hep tog gin geltquote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendin
Omdat ik daar geen geld voor heb.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendin
lekker soppen tussen de spermaresten dat nog in je navel zitquote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nee, net effe gefapt. Vandaag nog niet gedouched, dus vandaar.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.
Teletext gebruiken buiten NED1, 2 en 3.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.
skere tijden breurquote:
fuck datquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liften naar een vrijwilligersbaan.
Het zit links, net nog in mijn schaamhaar. Koekt lekker aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lekker soppen tussen de spermaresten dat nog in je navel zit
Moslims mogen, net zoals christenen, geen zaad verspillen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mogen die mesnen van ramadan ook niet fappen of enige vorm avn ander fysiek genot zien?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zit links, net nog in mijn schaamhaar. Koekt lekker aan.
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mogen die mesnen van ramadan ook niet fappen of enige vorm avn ander fysiek genot zien?
Tongetje in je anus?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.
Een kusje op de mond. Weet ik niet. Volgens mij wel.
Wij hebben geen ramadanquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moslims mogen, net zoals christenen, geen zaad verspillen.
Ik heb al enkele dagen niet de hand aan mezelf geslagen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nee, net effe gefapt. Vandaag nog niet gedouched, dus vandaar.
Ik las toevallig laatst op forum.marokko.nl dat je wel gemeenschap mag hebben na zonsondergang.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.
Een kusje op de mond. Weet ik niet. Volgens mij wel.
Je mag sws geen seks voor het huwelijkquote:
Alsnog mag een christenen geen zaad verspillen. Ergo, geen masturbatie of seks uit lust.quote:
Na zonsonderdag mag je alles weer wat tijdens vasten niet mag.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las toevallig laatst op forum.marokko.nl dat je wel gemeenschap mag hebben na zonsondergang.
Gisternacht na de overwinning van het WK nog liggen ketsen, maar het haalt nooit echt lang druk van de ketel. Je wordt er alleen maar virieler van.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al enkele dagen niet de hand aan mezelf geslagen.
Ik ga het tegen Kees van der Staaij zeggen.quote:
Na de drie hartaanvallen van gisteren zou ik niet meer willen ketsen hoor. Ik zou m'n vriendin een stomp geven als ze aan me zat in zulke spannende tijden. Maar ik ben dan ook niet zo leuk in de omgang.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gisternacht na de overwinning van het WK nog liggen ketsen, maar het haalt nooit echt lang druk van de ketel. Je wordt er alleen maar virieler van.
Dat is gewoon de normale gang van zaken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef anti-loper het volgende:
Dat is best lekker
Als een chimi voor je kookt en dat ze je daarna berijd als toetje
Wat.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gisternacht na de overwinning van het WK nog liggen ketsen, maar het haalt nooit echt lang druk van de ketel. Je wordt er alleen maar virieler van.
tijdens ramadan is het extra lekkerderquote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is gewoon de normale gang van zaken.
Haywood is on tour.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Na de drie hartaanvallen van gisteren zou ik niet meer willen ketsen hoor. Ik zou m'n vriendin een stomp geven als ze aan me zat in zulke spannende tijden. Maar ik ben dan ook niet zo leuk in de omgang.
OT: waar is houses? En waar is haywood
hahahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houses gaat echt niet voor je koken, seksist.
als ze hier was zou je haar niet zo durven noemen a pussyquote:
Ik zal d'r even er bij quoten, kijken wat het doet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze hier was zou je haar niet zo durven noemen a pussy
ikquote:
housesquote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef hoink581 het volgende:
houseoftheholy, er is maar een manier waarop ik je honoreer,
niets is een grotere eer dan dat ik aan jou denk als ik onaneer.
nu maak je me verlegen.quote:
wel met wietquote:
wel synthetische wietquote:
Als ik zin heb in zoete rommel ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ik ben woensdag naar schotland gaat moeilijk man. Ga je naar de inspire anders?
wtf, dat kende ik helemaal nietquote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wel synthetische wiet
beter voor in de waterpijp
Nergens zulke lekkere koffie als thuis.quote:
jij bent in turkijequote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me niet anders dan gepasseerd voelen.
en ik maar denken dat jij de experts wasquote:
Nee. Ik denk dat ik het maar bij normale wiet hou.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel goed voor je gezondheid verder.
Moet je per definitie ook altijd een beetje huilen van de koffie in andere huishoudens?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nergens zulke lekkere koffie als thuis.
Of op vakantie, met een losse filterhouder, een fluitketel en een oude soeplepel om altijd te veel koffie bij te strooien.
Het enige dat ik bij smartshops gekocht heb zijn paddo's.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij de experts was
synthetische wiet kan je zowat in elk smartshop krijgen. Zit in een verpakking 15 euro 3 gram. Duurt langer om te verbranden. Geen wietsmaak maar wel het effect
Die synthetische producten, of het nou wiet is of smaak stof, maken ze van ruwe oliequote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik het maar bij normale wiet hou.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me niet anders dan gepasseerd voelen.
quote:Gewenste effecten:
Ontspannen, vrolijke, opgewekte stemming
Seksueel geprikkeld
Prikkeling van fantasie
Gevoel wordt versterkt
Openheid, minder geremd
Zintuigen (zien, horen, ruiken voelen, proeven) werken intensiever en subtieler.
Daar is het je zeker om te doen ja vieze flikker.quote:
De mijne bleek niet effectief tegen AMangold. Welke raad je aan?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trek m'n kuisheidsgordel sowieso aan.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
Ik kan sowieso niet blowen, zo meteen word ik net als badtripbob, en ik ben niet zo goed met photoshop dus dat lijkt me geen goed plan.
komt door de hongerquote:
Ik heb deze:quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne bleek niet effectief tegen AMangold. Welke raad je aan?
laterquote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
komt door de honger
ik mag over 10 min al eten
bye iedereen xoxox
Eetze.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
komt door de honger
ik mag over 10 min al eten
bye iedereen xoxox
Deze werkt niet tegen SadPanda denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Nog nooit een vrouw gehad die daarna nog seks met me wilde.
Daarom heb ik ook een naakte vrouw op m'n rug laten tatoeëren.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze werkt niet tegen SadPanda denk ik.
Ja! Jij ook?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nu maak je me verlegen.
ik zie je trouwens wel eens in ramadan slowchat posten. Vast je?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een naakte vrouw op m'n rug laten tatoeëren.
Heb je daar seks mee gehad ja?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is gewoon met de wind in je rug in een open veld.quote:
Ik denk van niet, maar ja, op FOK! verbaast niets mij meer.quote:
Het is net als met pissen, als je tegen de wind in gaat, bevuil je jezelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is gewoon met de wind in je rug in een open veld.
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar ja, op FOK! verbaast niets mij meer.
Staat er veel wind in jouw wc?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is net als met pissen, als je tegen de wind in gaat, bevuil je jezelf.
Nee oké.quote:
Jij zei 'het is net als'.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Not saying she's ugly, but damn, she ugly.
Was het een beetje fijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TARDIS. heeft seks gehad met AMangold.quote:
quote:
Dat zou die me wel verteld hebben!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS. heeft seks gehad met AMangold.
Hij schaamt zich een beetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zou die me wel verteld hebben!
Denken dat TARDIS. AMangold serieus neemtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zou die me wel verteld hebben!
Heeft ie dus wel gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denken dat TARDIS. AMangold serieus neemt.
Lijkt me verschrikkelijk.quote:
Is normaal. Drink niet en drink alsnog like 6-7 liter water per dagquote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit aan m'n zoveelste glas water en heb alsnog een droge bek. Volgens mij ben ik zwanger of diabetisch, heb ik chronische nadorst door alcoholisme, is het te fucking benauwd of het is een combinatie hiervan.
Gister lam geweest?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit aan m'n zoveelste glas water en heb alsnog een droge bek. Volgens mij ben ik zwanger of diabetisch, heb ik chronische nadorst door alcoholisme, is het te fucking benauwd of het is een combinatie hiervan.
Ze stemt PVV.quote:
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.
Ja net lekker gegeten.quote:
Wow.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.
jaquote:
Zit je in Brazilië nu ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is normaal. Drink niet en drink alsnog like 6-7 liter water per dag.
Was vanochtend bij de dierenarts, had een zieke katerquote:
Damn sonquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei ze een keer.quote:
Grapje toch bby.quote:
Grappig, ik heb een gezonde poes.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was vanochtend bij de dierenarts, had een zieke kater.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was vanochtend bij de dierenarts, had een zieke kater .
damn sonquote:
Je hebt stiekem iets slechts over zandapen gezegd. Dat zal het geweest zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien was ze vriendelijk omdat ik blond ben.
Nee.quote:
Geld teveelquote:Op zondag 6 juli 2014 22:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als ik geen herkansingen en shit had had ik wel geprobeerd world cup tickets te krijgen ja.
ja is wel lastig inderdaad.quote:
Ja haha, lekker opgeblazen voor het slapen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja is wel lastig inderdaad.
en dan eet je daarna ook andere dingen en dan wanneer je net wil slapen kan je wel huilen
off offquote:Op zondag 6 juli 2014 23:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja haha, lekker opgeblazen voor het slapen gaan.
zou genieten na een paar pillenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Meanwhile at Hakunaforest
https://www.facebook.com/photo.php?v=906065816074113
quote:
nee, hoezo?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar deadprez, je hebt dus FacebookInteressant na al dat gehaat van je erover.
Zou keihard een nieuwe haarkleur gevenquote:
Zou toevoegenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar deadprez, je hebt dus FacebookInteressant na al dat gehaat van je erover.
log maar uit en check zelf maarquote:Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Anders kon je mijn link niet zien.
dan nietquote:
Waarom?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
2 pakken minder(daadwerkelijk verdrietig over
)
Wel nieuwe pattas
Drugs are really bad hmmkayquote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Meanwhile at Hakunaforest
https://www.facebook.com/photo.php?v=906065816074113
Filmpjes kan ik meestal wel gewoon bekijken, maar bij normale Facebook-accounts kan ik meestal alleen een kleine foto en wat interesses en shit zien.quote:
Gaat het?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
nu wel wat beter dankjequote:
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.quote:
Ahw. Nice hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.kut training. Mn pa past ze nu perfect.
Dus die heeft ze nu. Hij ziet er echt goed uit in die boss
En pattas van hem gekregen
[ afbeelding ]
ahhhwquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Nice hoor.
Nu nog normaal kapsel en je zou bijna een leukerd zijn.
Bijna.quote:
Zomervakantie.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf is er opeens met al die kloontjes.
Ahw, mooi moment dit. Fijn dat ik daar een bijdrage aan kon leveren.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoogtepuntje dit
Maakt mijn verdriet toch weer aardig goed
Nog niet. :squote:
Beter dan die nike airmax maar nog steeds lelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.kut training. Mn pa past ze nu perfect.
Dus die heeft ze nu. Hij ziet er echt goed uit in die boss
En pattas van hem gekregen
[ afbeelding ]
Alleen woensdagochtend nog.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was vanochtend bij de dierenarts, had een zieke kater.
haten op die air max Wajowquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter dan die nike airmax maar nog steeds lelijk.
kquote:Op zondag 6 juli 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die niet expressionistisch bewegen op muziek__!
flamingquote:Op zondag 6 juli 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die niet expressionistisch bewegen op muziek__!
Hee relaxed dat dat hier ook werkt jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef spambot31 het volgende:
Take Warning, a song by Operation Ivy on Spotify.
dit jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee relaxed dat dat hier ook werkt ja.
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.
Oh haha, shit. Ik zie helemaal een mooi kadertje en allesquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.
Zijn gewoon genetisch inferieure mensen, geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf is er opeens met al die kloontjes.
Frits is weer goed op dreef.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom zou ik op die spotify-links klikken als Frits Sissing live Musical Moods aan het presenteren is, het musicale hoogtepunt van de week?
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:13 schreef chroestjov het volgende:
KLB / Irritante users?
Haha, wat een battieboi.
Zeg het dan gewoon recht in mijn face dan versier ik de straat met je tanden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?
sow he, hardcore.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Die laatste zin is overbodig. Bespaar jezelf de moeite en vertel meer zinnige dingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Inderdaad, precies wat dit is.. morgenquote:
ach ja, bijna weekendquote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, precies wat dit is.. morgen_
quote:
en dan 3 weken vrijquote:
Doe maar luxequote:
Hoe drink jij je koffie het liefst?quote:
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie het liefst?
Ik drink koffie met melk en suiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
nee, een nederlanderquote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
Ja nee, begrijpelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.
Sowieso.quote:
Echte melk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Drink je met poeder, echte melk of crème?
standaard nederland kantoorpersoneel:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef anti-loper het volgende:
vond het wel een gepaste TT met hoe ik mij nu voel
pls woman gtfoquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
neeIk ga vandaag wat van m'n leven maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ok!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga vandaag wat van m'n leven maken.
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.quote:
Bedankt voor het begrip.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |