Teletext gebruiken buiten NED1, 2 en 3.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.
skere tijden breurquote:
fuck datquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liften naar een vrijwilligersbaan.
Het zit links, net nog in mijn schaamhaar. Koekt lekker aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lekker soppen tussen de spermaresten dat nog in je navel zit
Moslims mogen, net zoals christenen, geen zaad verspillen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mogen die mesnen van ramadan ook niet fappen of enige vorm avn ander fysiek genot zien?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zit links, net nog in mijn schaamhaar. Koekt lekker aan.
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Mogen die mesnen van ramadan ook niet fappen of enige vorm avn ander fysiek genot zien?
Tongetje in je anus?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.
Een kusje op de mond. Weet ik niet. Volgens mij wel.
Wij hebben geen ramadanquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moslims mogen, net zoals christenen, geen zaad verspillen.
Ik heb al enkele dagen niet de hand aan mezelf geslagen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nee, net effe gefapt. Vandaag nog niet gedouched, dus vandaar.
Ik las toevallig laatst op forum.marokko.nl dat je wel gemeenschap mag hebben na zonsondergang.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee mag niet. Fapje niet , sex niet. Handjob , bj dat soort dingen allemaal niet.
Een kusje op de mond. Weet ik niet. Volgens mij wel.
Je mag sws geen seks voor het huwelijkquote:
Alsnog mag een christenen geen zaad verspillen. Ergo, geen masturbatie of seks uit lust.quote:
Na zonsonderdag mag je alles weer wat tijdens vasten niet mag.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las toevallig laatst op forum.marokko.nl dat je wel gemeenschap mag hebben na zonsondergang.
Gisternacht na de overwinning van het WK nog liggen ketsen, maar het haalt nooit echt lang druk van de ketel. Je wordt er alleen maar virieler van.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al enkele dagen niet de hand aan mezelf geslagen.
Ik ga het tegen Kees van der Staaij zeggen.quote:
Na de drie hartaanvallen van gisteren zou ik niet meer willen ketsen hoor. Ik zou m'n vriendin een stomp geven als ze aan me zat in zulke spannende tijden. Maar ik ben dan ook niet zo leuk in de omgang.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gisternacht na de overwinning van het WK nog liggen ketsen, maar het haalt nooit echt lang druk van de ketel. Je wordt er alleen maar virieler van.
Dat is gewoon de normale gang van zaken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef anti-loper het volgende:
Dat is best lekker
Als een chimi voor je kookt en dat ze je daarna berijd als toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |