lekkerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat komt door de squirt en pussyjuice wat inmiddels over de datum is.
Ik ben van top tot teen verbrand. Eerst nog een grote bek dat ik niet verband, en vervolgens compleet rood thuis komen na me niet ingesmeerd in te hebben met 37 graden.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat komt door de squirt en pussyjuice wat inmiddels over de datum is.
yogurt op je hele lichaam smerenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben van top tot teen verbrand. Eerst nog een grote bek dat ik niet verband, en vervolgens compleet rood thuis komen na me niet ingesmeerd in te hebben met 37 graden.
Terechte klacht.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Buurt van Antalya. Side heet het.
En mijn hotel heet Sidekum!!
wat een kkrkopquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef anti-loper het volgende:
Zie ik dit net op mijn FB feed verschijnen
Jeugd van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Gaan ze dit soort fotos plaatsen tijdens ramadanquote:
Moet je maar niet internetten tijdens ramadan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gaan ze dit soort fotos plaatsen tijdens ramadan
Kan toch niet
okquote:
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletextquote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet internetten tijdens ramadan.
Kutleven.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletext
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendinquote:
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik films kijk en er komt een zoenscene of naaktscene druk ik meteen op teletext
hij hep tog gin geltquote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendin
Omdat ik daar geen geld voor heb.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een weekendje weg met je vriendin
lekker soppen tussen de spermaresten dat nog in je navel zitquote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nee, net effe gefapt. Vandaag nog niet gedouched, dus vandaar.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teletext staat nog op de sexadvertenties, fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |