Jij zei 'het is net als'.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
Not saying she's ugly, but damn, she ugly.
Was het een beetje fijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne bleek niet effectief tegen AMangold. Welke raad je aan?
TARDIS. heeft seks gehad met AMangold.quote:
quote:
Dat zou die me wel verteld hebben!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
TARDIS. heeft seks gehad met AMangold.
Hij schaamt zich een beetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zou die me wel verteld hebben!
Denken dat TARDIS. AMangold serieus neemtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zou die me wel verteld hebben!
Heeft ie dus wel gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denken dat TARDIS. AMangold serieus neemt.
Lijkt me verschrikkelijk.quote:
Is normaal. Drink niet en drink alsnog like 6-7 liter water per dagquote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit aan m'n zoveelste glas water en heb alsnog een droge bek. Volgens mij ben ik zwanger of diabetisch, heb ik chronische nadorst door alcoholisme, is het te fucking benauwd of het is een combinatie hiervan.
Gister lam geweest?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit aan m'n zoveelste glas water en heb alsnog een droge bek. Volgens mij ben ik zwanger of diabetisch, heb ik chronische nadorst door alcoholisme, is het te fucking benauwd of het is een combinatie hiervan.
Ze stemt PVV.quote:
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.
Ja net lekker gegeten.quote:
Wow.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best lullig dat je niet meer mag drinken omdat ze de leeftijd omhoog hebben gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |