Inderdaad, precies wat dit is.. morgenquote:
ach ja, bijna weekendquote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, precies wat dit is.. morgen_
quote:
en dan 3 weken vrijquote:
Doe maar luxequote:
Hoe drink jij je koffie het liefst?quote:
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie het liefst?
Ik drink koffie met melk en suiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
nee, een nederlanderquote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
Ja nee, begrijpelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.
Sowieso.quote:
Echte melk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Drink je met poeder, echte melk of crème?
standaard nederland kantoorpersoneel:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef anti-loper het volgende:
vond het wel een gepaste TT met hoe ik mij nu voel
pls woman gtfoquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb even een avonddipje
Waarom luister ik nou steeds van die sad songs
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
neeIk ga vandaag wat van m'n leven maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ok!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga vandaag wat van m'n leven maken.
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.quote:
Bedankt voor het begrip.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |