ja is wel lastig inderdaad.quote:
Ja haha, lekker opgeblazen voor het slapen gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja is wel lastig inderdaad.
en dan eet je daarna ook andere dingen en dan wanneer je net wil slapen kan je wel huilen
off offquote:Op zondag 6 juli 2014 23:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja haha, lekker opgeblazen voor het slapen gaan.
zou genieten na een paar pillenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Meanwhile at Hakunaforest
https://www.facebook.com/photo.php?v=906065816074113
quote:
nee, hoezo?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar deadprez, je hebt dus FacebookInteressant na al dat gehaat van je erover.
Zou keihard een nieuwe haarkleur gevenquote:
Zou toevoegenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar deadprez, je hebt dus FacebookInteressant na al dat gehaat van je erover.
log maar uit en check zelf maarquote:Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Anders kon je mijn link niet zien.
dan nietquote:
Waarom?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef Murdera het volgende:
2 pakken minder(daadwerkelijk verdrietig over
)
Wel nieuwe pattas
Drugs are really bad hmmkayquote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Meanwhile at Hakunaforest
https://www.facebook.com/photo.php?v=906065816074113
Filmpjes kan ik meestal wel gewoon bekijken, maar bij normale Facebook-accounts kan ik meestal alleen een kleine foto en wat interesses en shit zien.quote:
Gaat het?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb even een avonddipje
Waarom luister ik nou steeds van die sad songs
nu wel wat beter dankjequote:
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.quote:
Ahw. Nice hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.kut training. Mn pa past ze nu perfect.
Dus die heeft ze nu. Hij ziet er echt goed uit in die boss
En pattas van hem gekregen
[ afbeelding ]
ahhhwquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Nice hoor.
Nu nog normaal kapsel en je zou bijna een leukerd zijn.
Bijna.quote:
Zomervakantie.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf is er opeens met al die kloontjes.
Ahw, mooi moment dit. Fijn dat ik daar een bijdrage aan kon leveren.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoogtepuntje dit
Maakt mijn verdriet toch weer aardig goed
Nog niet. :squote:
Beter dan die nike airmax maar nog steeds lelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat 5 kilo afgevallen. Bij de schouders wat strak en buik en broek veel te ruim.kut training. Mn pa past ze nu perfect.
Dus die heeft ze nu. Hij ziet er echt goed uit in die boss
En pattas van hem gekregen
[ afbeelding ]
Alleen woensdagochtend nog.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was vanochtend bij de dierenarts, had een zieke kater.
haten op die air max Wajowquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter dan die nike airmax maar nog steeds lelijk.
kquote:Op zondag 6 juli 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die niet expressionistisch bewegen op muziek__!
flamingquote:Op zondag 6 juli 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die niet expressionistisch bewegen op muziek__!
Hee relaxed dat dat hier ook werkt jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef spambot31 het volgende:
Take Warning, a song by Operation Ivy on Spotify.
dit jaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee relaxed dat dat hier ook werkt ja.
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, je bedoelde dat spotify links posten hier werkt.
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Killroy's Tango, a song by Mecano on Spotify.
Oh haha, shit. Ik zie helemaal een mooi kadertje en allesquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het niet werkt, omdat ik geen spotify account heb. Dacht dat je sarcastisch was.
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem dan zo'n gratis Spotify account man, weet je hoe relaxed dat programma is.
Zijn gewoon genetisch inferieure mensen, geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf is er opeens met al die kloontjes.
Frits is weer goed op dreef.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom zou ik op die spotify-links klikken als Frits Sissing live Musical Moods aan het presenteren is, het musicale hoogtepunt van de week?
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:13 schreef chroestjov het volgende:
KLB / Irritante users?
Haha, wat een battieboi.
Zeg het dan gewoon recht in mijn face dan versier ik de straat met je tanden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
DM hem dan ipv in 1 of andere kutSC vol met faggots dit te verkondigen.
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Er heeft hier (naast 95% van de leden) een niet nader te noemen admin de pik op me, die elke kans aanpakt om me te bannen.Ik maak er maar geen topic over.
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij jou maar 1? Bij mij zijn het 2. En verder heeft 99,9% de pik op me. Ruilen?
sow he, hardcore.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Maar het is echt vet irritant. Een voorbeeld is, dat laatst een topic van me is gesloten die vroeger helemaal niet gesloten zou worden. Ook gewoon door een admin die vrij weinig op het forum te bekennen is. (Althans, vrij weinig in KLB) Die admin houdt me dus gewoon in de gaten.
Die laatste zin is overbodig. Bespaar jezelf de moeite en vertel meer zinnige dingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Inderdaad, precies wat dit is.. morgenquote:
ach ja, bijna weekendquote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, precies wat dit is.. morgen_
quote:
en dan 3 weken vrijquote:
Doe maar luxequote:
Hoe drink jij je koffie het liefst?quote:
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie het liefst?
Ik drink koffie met melk en suiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net als vrouwen, zonder al te veel poespas, puur en eerlijk.
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
nee, een nederlanderquote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink koffie met melk en suiker.
Ben ik nu een vent?
Ja nee, begrijpelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik vrouwen met melk en suiker ook niet lekker vind.
Sowieso.quote:
Echte melk.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Drink je met poeder, echte melk of crème?
standaard nederland kantoorpersoneel:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef anti-loper het volgende:
vond het wel een gepaste TT met hoe ik mij nu voel
pls woman gtfoquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb even een avonddipje
Waarom luister ik nou steeds van die sad songs
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
neeIk ga vandaag wat van m'n leven maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ok!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga vandaag wat van m'n leven maken.
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.quote:
Bedankt voor het begrip.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Mijn leven is prima. Maar ik snap het van jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |