Jou toch.quote:
Dacht bijna dat je een grapje maaktequote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jamaï heeft wel een kk lekkere chick.
Zou ze ook verliefd op hem zijn geworden als hij een stratenmaker uit Utrecht Ondiep was?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zat gisteren zo van: is dat z'n chick?!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dacht bijna dat je een grapje maakte
ja joh echte liefde fairytale shitquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou ze ook verliefd op hem zijn geworden als hij een stratenmaker uit Utrecht Ondiep was?
Ze heeft wel mooie ogenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat gisteren zo van: is dat z'n chick?!!! Dayum.
Gewoon een goed innerlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Welke fout? Ik zag alleen lekkere tieten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Murdera het volgende:
Tevens mensen die mijn fout belangrijker vinden dan de tieten
Ze heeft wel een raar trechter hoofdje.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke fout? Ik zag alleen lekkere tieten.
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze heeft wel een raar trechter hoofdje.
Wel biceps, zou raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.
En haar knieën schijnen ook scherp te zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.
Alsjeblieft zeg.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.![]()
![]()
Niet zo streng zijn voorjezelf he. Je lijkt mij wel op Tinder.
Ik ben ook doodsrsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.![]()
![]()
Niet zo streng zijn voorjezelf he. Je lijkt mij wel op Tinder.
Die blonde homo van die foto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |