quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt inderdaad.
Gras is groen, ik at kip.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij werd gestoten en toen was z'n voet stuk.
Die foto staat er nog gewoon hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?
En Voederbietel hoef ik het niet eens te hebben mr seksueel gefrustreerde posts.
Zijn we klaar, gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
En Voederbietel hoef ik het niet eens te hebben mr seksueel gefrustreerde posts.
Post foto van je face dan, mr grote mond.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto staat er nog gewoon hoor![]()
Je slaat weer de pan mis.
Die foto van je tand mag je ook wel verwijderen hoor, iedereen wordt er misselijk van.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?
Al 100 keer gedaan. Waar was je toen? als je wil stalken doe dan geen half assed job man.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Post foto van je face dan, mr grote mond.
Ik zal er niks over zeggen, watje.
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Die foto van je tand mag je ook wel verwijderen hoor, iedereen wordt er misselijk van.
Bij voorbaat dank.
Zo beta dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.
Dat je labiel bent weet hij al neem ik aan.
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al 100 keer gedaan. Waar was je toen? als je wil stalken doe dan geen half assed job man.
Ik heb eens een foto van 2NutZ's gezicht gezien. Had zo'n emo bril. Vast zonder glazen ook nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.
Je weet er wel weer het fijne van zo te zienquote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.
Lol wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.
Dat je labiel bent weet hij al neem ik aan.
Ja, precies. En nee, gewoon op sterkte.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto van 2NutZ's gezicht gezien. Had zo'n emo bril. Vast zonder glazen ook nog.
Ik moet helemaal niks, maar hij mag dat best doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, jij moet wickedmen dm'en, wel er bij blijven heh!
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. En nee, gewoon op sterkte.
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;pquote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar pas op, ik denk dat dit onderdeel van z'n PUA tactiek is.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, maar hij mag dat best doen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;p
Je face paste er precies bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WHEEEEPWEHEPEWHEP ;Dquote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;p
Thanksquote:
Lees je posts effe terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet er wel weer het fijne van zo te ziengoddomme man
Oke.quote:
Maken ze brillen die op jouw neus passen of heb jij gewoon twee monocles?quote:
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maken ze brillen die op jouw neus passen of heb jij gewoon twee monocles?
Topicwending vanaf hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef Clashy het volgende:
Weet je nou wat me vervelend lijkt..dood gaan zonder ooit je passie gevonden te hebben.Maar hopen dat er een hemel is voor een tweede kans.
okquote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt omdat je met infantiel zaad bent verwekt.
Wat dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
man, wanneer ga je die pan nou eens raken, want je blijft maar vallen als een gieterquote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
hehequote:Op woensdag 26 november 2014 16:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
man, wanneer ga je die pan nou eens raken, want je blijft maar vallen als een gieter
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo snel al. Dat zal treinmeisje niet leuk vinden.
jaquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind het heerlijk om na een lange dag een jongen zijn (zweet) sokken en voeten te ruiken en likken.
Veel jongens hebben die omdat ze nikes of adidas aanhebben wie heeft dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |