Die oppervlakkige termen hebben anders een diepere achterliggende gedachte, lees het nog een keer!quote:Op woensdag 26 november 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verwacht je iets diepzinnigs, gaat het over spelen en dansen in de disco
Hugh weer hier? Wanneer ga je mij weer stalken in dm met onzin? Of na een half jaar weer op FOK! komen om alleen te posten over mij of in mijn topics.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hugh weer hier? Wanneer ga je mij weer stalken in dm met onzin? Of na een half jaar weer op FOK! komen om alleen te posten over mij of in mijn topics.
Man, man, man wat ben jij een kansloos type zeg.
Dacht dat je niet dieper kon zinken in respect na het verklaren dat je met 16 jarige meisjes naar de film gaat en stiekem hoopt dat ze je zoenen of dat je ex nooit het bed heeft gedeeld met jou en vreemd ging met een andere Fokker en je daarna dumpte.
Dit allemaal zonder je begeleider?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:48 schreef wickedmen het volgende:
Zo ook vandaag, stap 1 van finaciele situatie inschatten, op papier zetten.
Stap 2: PVA maken
Stap 3: Beslissingen.
Etc, etc, etc
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
De klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen ziet door de planten het bos niet meer.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef sig000 het volgende:
Beter 1 koe over de sloot dan 10 in de lucht.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig weet 'ie wel van de pet en de rand.
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.
oquote:Op woensdag 26 november 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen is erg bij de duimen.
In a bad way. Beetje als starwars kid.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie een internetberoemdheid is.
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In a bad way. Beetje als starwars kid.
Hahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.
Hoe heette die kerel met z'n grote bekquote:
Anthonyzeusquote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel met z'n grote bek. Die poste foto's van z'n naakte milf collega en daarna werd 'ie ontslagen en heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks meer gehad. Wicky heeft een grote bek en post foto's van zichzelf. Heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks.
Ik zie haast geen verschil.
AnthonyZeus, die vent.
Dus ik post foto's en heb geen seks? Jij bent best raar weet je.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel met z'n grote bek. Die poste foto's van z'n naakte milf collega en daarna werd 'ie ontslagen en heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks meer gehad. Wicky heeft een grote bek en post foto's van zichzelf. Heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks.
Ik zie haast geen verschil.
AnthonyZeus, die vent.
Allemaal terzijde maar seks heb jij sowieso niet. No wayquote:Op woensdag 26 november 2014 16:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus ik post foto's en heb geen seks? Jij bent best raar weet je.
En foto's post 'ie geregeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal terzijde maar seks heb jij sowieso niet. No way
Van Zeus naar AnthonyKneus.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En foto's post 'ie geregeld.
Ere wie ere toekomt inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |