De pan misslaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:
Je slaat zoals gewoonlijk de pan weer mis Voederbietel.
Er gaat zoveel fout, zo heb ik voor een werkgever een tijdje gewerkt en hebben ze een deel met veel energie nog steeds niet betaalt ondanks contract, het enigste wat je dan kan doen is juridische stappen ondernemen.
Hahahahaquote:
Ja, hallo die jongen heeft alleen maar Nederlands op het mbo gehad. Denk je dat ze daar aandacht besteden aan gezegdes? Wie gebruikt die nu als je van het mbo komt?quote:
De klok weet niet waar de klepel hangt.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, hallo die jongen heeft alleen maar Nederlands op het mbo gehad. Denk je dat ze daar aandacht besteden aan gezegdes? Wie gebruikt die nu als je van het mbo komt?
Daar klopt niets van.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
De klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen ziet door de planten het bos niet meer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder rakel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.quote:
Wat rakel jij zomaar?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.
Als het kalf verdronken is dumpt men de put.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal geen portemonnee voor de ogen waard.
Omdat wickedmen anders met een kluitje naar Riet gestuurd wordt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het kalf verdronken is dumpt men de put.
Heeft die Riet een kortgeknipt kapsel en doet ze soms beetje gek.?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat wickedmen anders met een kluitje naar Riet gestuurd wordt.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |