We hebben te maken met een doordouwer, maar ik snap je punt wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Mij kan het niet diep genoeg gaan. Maar dat zijn hier 'paarlen voor de zwijnen' in principe. Dat besef ik ook wel. Maar ja, ik ben stronteigenwijs...
Da's meer dan Wickedman kan zeggen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
We hebben te maken met een doordouwer, maar ik snap je punt wel.
Hahaha, lekker banaal ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Ongeacht de discussie vind ik dat ts ongelijk heeft. Al is het maar vanwege het feit dat zijn ouders gemeenschappelijke grootouders hebben.
Join the club. TS staat alleen in zijn views (en in de kroeg)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Ongeacht de discussie vind ik dat ts ongelijk heeft. Al is het maar vanwege het feit dat zijn ouders gemeenschappelijke grootouders hebben.
2/10 voor de moeite.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Deze user is ook lichtelijk koekoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geen dank. Graag gedaan.
Ik heb je posts zeker niet als kwaadbedoelend opgevat, don't worry. Wel als van iemand die erg pro GGZ is. En dat ben ik als cliënt dus niet. De 'clash' was onvermijdelijk. Maar niet onaangenaam....
Ik beschouw de stoornis als prettig dus in dat opzicht is het niet zwaar, alleen dat klote sicordinol...
Mijn rust heb ik al gevonden. Ik laat de GGZ mij niet gek maken, hoor.
En me er echt over opwinden doe ik in die zin ook niet, word eerder depri, maar dragelijk depri.
Weet alleen dat ik me zoveel beter zou kunnen voelen, véél beter zelfs, zonder dat het uit de klauwen loopt.
Maar het zijn angsthazen. En ik betaal de prijs voor hun rust. Da's alles. Een openbare aanklacht.
Het ga jou ook goed, zuster
Underrated. Ik vind hem wel treffend.quote:
Ahhhhh leuk voor je, vertel het aan iemand die je wel serieus neemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Underrated. IK vind hem wel treffend.
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik hink nu wel op twee gedachten:
[..]
Deze user is ook lichtelijk koekoek.
Jij neemt jezelf niet eens serieus, dus....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh leuk voor je, vertel het aan iemand die je wel serieus neemt.
Apen doen dat ook niet. Zolang ze maar kunnen schijten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.
Wat betreft dat laatste kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.
Jij wel en zie hier hoe vermakelijk je bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf niet eens serieus, dus....
Hier? Waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij wel en zie hier hoe vermakelijk je bent.
Daarop scoorde ik ook het hoogste (140+, verder liep de schaal niet, had tijd over.)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste kunnen wij elkaar de hand schudden.
De gekozen vocabulaire bevalt mij wel.
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Daarop scoorde ik ook het hoogste (140+, verder liep de schaal niet.)
Alleen jou. Piece of cake.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?
Kan ook beide.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?
Wat betekent piece of cake? Is dat zoals appelgebak? Aangezien jij zo slim bent kan je het mij vast uitleggen.quote:
Er valt niet te kiezen. Het feit ligt er..Dat W-man twijfelt is zijn 'tactiek'. Erg transparant imho.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?
Sterk stukje Nederlands weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er valt niet te kiezen. Het feit ligt er..Dat W-man twijfelt is zijn 'tactiek'. Erg transparant imho.
Cake en appelgebak zijn 2 verschillende dingen, culinair genie. Het betekent: makkelijk als wat. Maar zelfs jij wist dat eigenlijk wel, toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan ook beide.
[..]
Wat betekent piece of cake? Is dat zoals appelgebak? Aangezien jij zo slim bent kan je het mij vast uitleggen.
Ik doe niet aan klonen. Blondje heeft echt wel wat beters te doen hoor, dan aan een dood paard trekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sterk stukje Nederlands weer.
Blondje ben jij het?
Zegt veel over jou.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef Salmannassar het volgende:
Blondje heeft echt wel wat beters te doen hoor.
En wat zegt het dan wel? Please explain, I'm lost...Ben benieuwd of je het zelf wel weet.quote:
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder rakel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En wat zegt het dan wel? Please explain, I'm lost...
Zoals Albert Einstein je kan leren is tijd relatief maar niet recupereerbaar. En ga nou maar gauw naar je bedje. Verder 'discussiëren' is idd vruchteloos met jou. Thick as a brick..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk( aha, je twijfelt) het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder ratel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |