Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh het eencellige wonder is er ook weer.
[..]
Easy meat?
Ahhhhhh oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...
Easy meat = een makkelijke prooi. Zoals jij voor mij bent b.v. Kappa ?
Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jou mij in tergend beduidend Nederlands de les probeert te lezen, alsof een aap een auto probeert te stelen.
Zou Salmannassar een auto bezitten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:47 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemd
Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?
Ghehehehhe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtig
Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha
Same stuggels hierzo, ik ben blij als een auto kan lenen hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.
Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jij mij in tergend beduidend( beduidend betekent belangrijk..) Nederlands de les probeert te lezen leest, alsof een aap een auto probeert te stelen.
Ok bro. Vet verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....
Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.
Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.
404 not found.quote:
Nee, en het liefst doe ik dat in jouw continu openstaande kakelende bek, vers van de pers, vol van aroma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen of niet.
None taken, K020.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha
Discussiëren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Koempel020 het volgende:
Lekkere Fok! discussie weer hahah :p
Daarom ook het woordje "Fok!"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Discussiëren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....
I see...quote:
Spreek voor jezelf. Mij kan het niet diep genoeg gaan. Maar dat zijn hier 'paarlen voor de zwijnen' in principe. Dat besef ik ook wel. Maar ja, ik ben stronteigenwijs...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Maarje, zo houdt je het wel lekker oppervlakkig. Heeft een mens ook behoefte naar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |