no shit sherlockquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je neus zit in de weg.
Verder niet gelezen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Heb daar achter de computer geen last van, kijken ze me altijd heel geil aan
quote:
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarischquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarisch![]()
![]()
![]()
Maar ook echt whut
Ja man je teksten zijn echt raar en weirdquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?
Dat is omdat je mijn humor niet herkent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man je teksten zijn echt raar en weird
maar je bent focking garpig
Jij typt zeker ook met je ogen dicht, respect.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Dit is het iddquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen probleem.
Die dubbele ontkenning zegt ook genoeg.
Mensen die niet kunnen liegen.
U mad bro?quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Helemaal mee eens mijn beste GZ1000.quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef GZ1000 het volgende:
Hopeloos tuig is het.
Preventief ruimen lijkt mij alleszins een gepaste maatregel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |