no shit sherlockquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je neus zit in de weg.
Verder niet gelezen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Heb daar achter de computer geen last van, kijken ze me altijd heel geil aan
quote:
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarischquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarisch![]()
![]()
![]()
Maar ook echt whut
Ja man je teksten zijn echt raar en weirdquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?
Dat is omdat je mijn humor niet herkent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man je teksten zijn echt raar en weird
maar je bent focking garpig
Jij typt zeker ook met je ogen dicht, respect.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Dit is het iddquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen probleem.
Die dubbele ontkenning zegt ook genoeg.
Mensen die niet kunnen liegen.
U mad bro?quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Helemaal mee eens mijn beste GZ1000.quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef GZ1000 het volgende:
Hopeloos tuig is het.
Preventief ruimen lijkt mij alleszins een gepaste maatregel.
Kom dan, dan ga ik je blazen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt door je afkomst. Door je blik verwachten ze een mes tussen hun ribben.
Ik zou ook wegkijken
quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
Hoop niet dat je boos word maar.. ik had tegen dat meisje gezegd dat je er van houd om van achter genomen te worden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Het is ju boy met een teregte klacht.
TS kijkt dus vandaag al de hele dag naar vrouwen, hun konten, borsten, oogcontact, heupen alles wordt uitvoerig gescand grotendeels op het openbaar vervoer (Inb4: Openbaar vervoer).
Maar de meeste doen alsof hun neus bloedt en ze er niet beetje geil van worden.
Klacht: Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Sub-klacht: Sletje in de trein zat haar trui uit te doen terwijl ik relaxt zat te kijken en deed daardoor extra langzaam terwijl ze wel lekkere heupen en borsten had.
Dat zou dan cockblocking zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:04 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hoop niet dat je boos word maar.. ik had tegen dat meisje gezegd dat je er van houd om van achter genomen te worden.
gr gr
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Was dat niet de hele bedoeling van dit topic?
Neequote:
Ze shittesten jequote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Klacht: Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.quote:
Oh god pickupartist alertquote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
Nee hoor, ik heb alleen dat boek gelezen. Wel vermakelijk tho. Ik ben het alleen niet eens met alles wat erin staat.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
quote:
Ik heb het ook gelezen hoor maar neem het met een grote korrel zout. Met z'n kaarttrucjes en rare schoenenquote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen dat boek gelezen. Wel vermakelijk tho. Ik ben het alleen niet eens met alles wat erin staat.
De basis van alles is nog steeds zelfvertrouwen. Als je dat niet hebt kan je trucjes leren wat je wilt, maar je schiet er nog steeds geen zak mee op.
Dan heb je het over het peacocken van Mysteryquote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen hoor maar neem het met een grote korrel zout. Met z'n kaarttrucjes en rare schoenen
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make itquote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan heb je het over het peacocken van MysteryWat nog steeds onverlet laat dat je eerst een grote hoeveelheid zelfvertrouwen moet hebben, anders werken ook je kaarttrucjes en je schoenen niet.
Dit, voor je het weet wordt je poes dichtgenaaid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
vint je het gek wie wilt er nou een marrokaan aankijke
Dat laatste klopt wel, omdat je je zelfvertrouwen wel ergens vandaan moet halen. Je gedachten geloven wat je doet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make it
Ja vraag mij af of hoe effectief dat werkt, tenzij ze je echt leuk vindt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat je je zelfvertrouwen wel ergens vandaan moet halen. Je gedachten geloven wat je doet.
Los van het zelfvertrouwen is het wel handig om te weten hoe je een beetje leuk op vrouwen kunt reageren, dat dan weer wel. Zoiets als wanneer een meid je om een drankje vraagt, je niet meteen naar de bar rent maar zoiets zegt als "weet je wat, als je binnen een kwartier nog niet boring bent drinken we die bij jou thuis". Ofzoiets.
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make it
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja vraag mij af of hoe effectief dat werkt, tenzij ze je echt leuk vindt.
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere gasten die dan blijkbaar beta zijn ofzo. Ik ben gewoon mezelf, dat is goed genoeg en dat straal ik uit.quote:[..]
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |