no shit sherlockquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je neus zit in de weg.
Verder niet gelezen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Heb daar achter de computer geen last van, kijken ze me altijd heel geil aan
quote:
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarischquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ogh jongens die wickedmen is echt hilarisch![]()
![]()
![]()
Maar ook echt whut
Ja man je teksten zijn echt raar en weirdquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar het over gaat maar reageert wel?
Dat is omdat je mijn humor niet herkent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man je teksten zijn echt raar en weird
maar je bent focking garpig
Jij typt zeker ook met je ogen dicht, respect.quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Salmannasser het volgende:
train je hersene. dan kan je na een tijdje zonder te kijken voelen en hore wat andere mensen denken. ik kan nu met wat training al door mn oogleden heenkijken maar dat vergt erg veel training en je moet het ook onderhouden. eet vegetarisch en dan gaat het een stukk beter
Dit is het iddquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen he dat ik constateerde dat je het gezicht hebt van een stoeptegel.
Om vervolgens je foto in je fotoboek te verwijderen en mij uit te schelden steeds om onzinnige dingen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen probleem.
Die dubbele ontkenning zegt ook genoeg.
Mensen die niet kunnen liegen.
U mad bro?quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Helemaal mee eens mijn beste GZ1000.quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef GZ1000 het volgende:
Hopeloos tuig is het.
Preventief ruimen lijkt mij alleszins een gepaste maatregel.
Kom dan, dan ga ik je blazen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt door je afkomst. Door je blik verwachten ze een mes tussen hun ribben.
Ik zou ook wegkijken
quote:Op maandag 8 september 2014 21:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom dan, dan ga ik je blazen.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)73fb92f050589b47f3a2
Hoop niet dat je boos word maar.. ik had tegen dat meisje gezegd dat je er van houd om van achter genomen te worden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Het is ju boy met een teregte klacht.
TS kijkt dus vandaag al de hele dag naar vrouwen, hun konten, borsten, oogcontact, heupen alles wordt uitvoerig gescand grotendeels op het openbaar vervoer (Inb4: Openbaar vervoer).
Maar de meeste doen alsof hun neus bloedt en ze er niet beetje geil van worden.
Klacht: Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Sub-klacht: Sletje in de trein zat haar trui uit te doen terwijl ik relaxt zat te kijken en deed daardoor extra langzaam terwijl ze wel lekkere heupen en borsten had.
Dat zou dan cockblocking zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:04 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hoop niet dat je boos word maar.. ik had tegen dat meisje gezegd dat je er van houd om van achter genomen te worden.
gr gr
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Was dat niet de hele bedoeling van dit topic?
Neequote:
Ze shittesten jequote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef wickedmen het volgende:
Klacht: Vrouwen geven onduidelijke signalen af.
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.quote:
Oh god pickupartist alertquote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
Nee hoor, ik heb alleen dat boek gelezen. Wel vermakelijk tho. Ik ben het alleen niet eens met alles wat erin staat.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
quote:
Ik heb het ook gelezen hoor maar neem het met een grote korrel zout. Met z'n kaarttrucjes en rare schoenenquote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen dat boek gelezen. Wel vermakelijk tho. Ik ben het alleen niet eens met alles wat erin staat.
De basis van alles is nog steeds zelfvertrouwen. Als je dat niet hebt kan je trucjes leren wat je wilt, maar je schiet er nog steeds geen zak mee op.
Dan heb je het over het peacocken van Mysteryquote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen hoor maar neem het met een grote korrel zout. Met z'n kaarttrucjes en rare schoenen
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make itquote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan heb je het over het peacocken van MysteryWat nog steeds onverlet laat dat je eerst een grote hoeveelheid zelfvertrouwen moet hebben, anders werken ook je kaarttrucjes en je schoenen niet.
Dit, voor je het weet wordt je poes dichtgenaaid.quote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
vint je het gek wie wilt er nou een marrokaan aankijke
Dat laatste klopt wel, omdat je je zelfvertrouwen wel ergens vandaan moet halen. Je gedachten geloven wat je doet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make it
Ja vraag mij af of hoe effectief dat werkt, tenzij ze je echt leuk vindt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat je je zelfvertrouwen wel ergens vandaan moet halen. Je gedachten geloven wat je doet.
Los van het zelfvertrouwen is het wel handig om te weten hoe je een beetje leuk op vrouwen kunt reageren, dat dan weer wel. Zoiets als wanneer een meid je om een drankje vraagt, je niet meteen naar de bar rent maar zoiets zegt als "weet je wat, als je binnen een kwartier nog niet boring bent drinken we die bij jou thuis". Ofzoiets.
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.quote:Op maandag 8 september 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zelfvertrouwen hebt hoef je die trucjes en peacocken niet te doen. Maar als betaphaggot geven dit soort dingen misschien een beetje houvast. Fake it till you make it
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja vraag mij af of hoe effectief dat werkt, tenzij ze je echt leuk vindt.
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere gasten die dan blijkbaar beta zijn ofzo. Ik ben gewoon mezelf, dat is goed genoeg en dat straal ik uit.quote:[..]
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.
Ja, true.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik filosofeer gewoon over die tactiek.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.
Haha ik zei pik.
Alpha.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere
Je bent al DE AMOG van deze forum?quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[..]
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.
Heeft het je ook van je pikreuma afgeholpen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[..]
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent al DE AMOG van deze forum?
Iemand die kennis toepast die men heeft vergaard op het gebied van pick up artistry heeft gewoonweg veel meer kans om jou helemaal buitenspel te zetten bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.
Haha ik zei pik.
[..]
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere gasten die dan blijkbaar beta zijn ofzo. Ik ben gewoon mezelf, dat is goed genoeg en dat straal ik uit.
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.
Aan de andere kant zijn er ook gasten die zonder enige basis een paar trucjes hebben ingestudeerd en daarmee op vrouwen af stappen. Die staan binnen een paar minuten weer buiten omdat ze zo door de mand vallen. Als je geen zelfvertrouwen hebt, werken ook je trucjes niet en tover je hooguit een flauwe glimlach op hun gezicht.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Iemand die kennis toepast die men heeft vergaard op het gebied van pick up artistry heeft gewoonweg veel meer kans om jou helemaal buitenspel te zetten bij de vrouwtjes.
Dat spul is trouwens al van een decennium geleden. Ik laat je klaarkomen op commando.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.
Ha! De film commando van Arnold Schwarzenegger is nog veel ouder!quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat spul is trouwens al van een decennium geleden. Ik laat je klaarkomen op commando.
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook gasten die zonder enige basis een paar trucjes hebben ingestudeerd en daarmee op vrouwen af stappen. Die staan binnen een paar minuten weer buiten omdat ze zo door de mand vallen. Als je geen zelfvertrouwen hebt, werken ook je trucjes niet en tover je hooguit een flauwe glimlach op hun gezicht.
Maar dat zijn dus geen trucjes. Dat is daadwerkelijk iets veranderen aan je overtuigingen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus geen trucjes. Dat is daadwerkelijk iets veranderen aan je overtuigingen.
En dan nog werken een paar leuke reacties op voorraad altijd in je voordeel.
Heey kom terug in de WA groep, ik voeg je wel weer toe.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.
Wow.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
Volgens Mystery zijn er zes eigenschappen voor een alpha male:
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
3. Een gevoel voor humor bezitten
4. Contact maken met mensen
5. Het sociale middelpunt zijn
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
Als je 1 van die punten al mist dan faalt het al gigantisch. SOrry.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
Kerel, is dit een grap?quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme zeg, als je denkt dat je alle royal sadness wel voorbij hebt zien komen.
Ja jonge check die post ook.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge check die post ook.Als je dat soort gare bullshit PUA-praatjes nodig hebt om "alpha" te zijn ben je gewoon een autistische bètanerd.
Gast.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge check die post ook.Als je dat soort gare bullshit PUA-praatjes nodig hebt om "alpha" te zijn ben je gewoon een autistische bètanerd.
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missenquote:Op maandag 8 september 2014 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als je 1 van die punten al mist dan faalt het al gigantisch. SOrry.
lolquote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missen
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat onderscheidt de mannen van de mietjes inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missen
Snap er niks vanquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.
Case closed?quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.
Als je geen zelfvertrouwen hebt, ben je zeker niet het sociale middelpunt, maak je niet makkelijk contact met mensen en is je glimlach ook binnen luttele seconden verdwenen. Ik denk dat hij een opsomming maakte van een aantal zaken, zonder daar een hierarchische waarde aan de afzonderlijke onderdelen toe te kennen. Daarbij gooit hij in dat lijstje een aantal zaken op een hoop, zoals een uiterlijke verschijning, een persoonlijke eigenschap, hoe je met mensen omgaat en hoe je innerlijke state is.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Of je noemt het attraction spikes en seduction dippings.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Het is wel een methode om te gebruiken op vrouwtjes die minstens 7.5/10 zijn en niet van die labiele varkens zoals Meloewaquote:
blijkbaar ben ik een alpha malequote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Het is wel een methode om te gebruiken op vrouwtjes die minstens 7.5/10 zijn en niet van die labiele varkens zoals Meloewa
quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nummer 3 heb ik nog nooit gemerktquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik een alpha male
Nummer 1 2 en 3 ontbrekenquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nuquote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nummer 3 heb ik nog nooit gemerkt
quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.
Is dat ook weer over?
4 en 5 lijken me ook niet echt jouw ding.quote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nu
moest lachenquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nu
we houden wel van jequote:
quote:
De mate van beharing heb je i.i.g. wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grappen.quote:
jaloerse beta gespotquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef chroestjov het volgende:
De mate van beharing heb je i.i.g. wel.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Misschien is het een idee om eens niet zo overdreven gefixeerd te zijn op het regelen van meisjes.
Ah, vandaar ook de klacht in je OPquote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.
Deze boy weet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
die boi heeft wel swekquote:
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.quote:Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow.
Het is de basis en komt uiteindelijk allemaal daar op neer.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.
Is dat ook weer over?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Afvoerputje van KLB, dit topic, en dat wil wat zeggen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je neus zit in de weg.
Verder niet gelezen.
Wel sneu om dit soort shit erbij te halen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen bij twee dames op een terras bij het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
Wat heeft dat te maken met de tekst die je quote?quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook de klacht in je OP
Nou, nou meis toch. Ik had eens een leuke dagje en ging eens gezellig met wat dames babbelen om vervolgens weg te gaan en nu faal ik?quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
quote:
Dit valt nog mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel sneu om dit soort shit erbij te halen.
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
Kennelijk speel je met je alpha mindset niet zo veel klaar als ik de OP zo lees.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef wickedmen het volgende:
Wat heeft dat te maken met de tekst die je quote?
Hoeveel het ook is, voor mij kan je het voor de helft kopen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?
ik googlede op lobiquote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
hoth zei geen lobi bij mij ik voel me genegeerd
Alleen een beetje waardering en een officiële aanvraag via dm.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?
Dan begrijp je het niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kennelijk speel je met je alpha mindset niet zo veel klaar als ik de OP zo lees.
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep.quote:
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met jou erbij is het plaatje nu wel compleet.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan begrijp je het niet.
Ik kijk naar vrouwen als ik wil en scan ze helemaal, stiekem weet ik toch dat ze dat leuk vinden en regelen doe ik toch wel.
Seksueel getinte berichten sturenquote:
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Seksueel getinte berichten sturen
Laterz Vogeltjesdans.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doei, ik ga mijn gloednieuwe game of thrones DVD set kijken
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.
Ik hoop dat je DVD-speler ontploft.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doei, ik ga mijn gloednieuwe game of thrones DVD set kijken
quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep.
en ook een beetje met je tepels spelen tochquote:Op maandag 8 september 2014 23:29 schreef anti-loper het volgende:
Nooit last van. Meestal kijk ik niet terug.
Soms knipoog ik terug om ze een beetje te plagen
Moest lachenquote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en ook een beetje met je tepels spelen toch
lol nee dat gaat te furquote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee nee nee! Met je tepels spelen is uit den boze! Je kunt beter een demonstration of high value doen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je nou echt in elke post 'garpig' zetten?quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man je teksten zijn echt raar en weird
maar je bent focking garpig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |