quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge check die post ook.Als je dat soort gare bullshit PUA-praatjes nodig hebt om "alpha" te zijn ben je gewoon een autistische bètanerd.
Gast.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge check die post ook.Als je dat soort gare bullshit PUA-praatjes nodig hebt om "alpha" te zijn ben je gewoon een autistische bètanerd.
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missenquote:Op maandag 8 september 2014 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als je 1 van die punten al mist dan faalt het al gigantisch. SOrry.
lolquote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missen
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat onderscheidt de mannen van de mietjes inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die bijna alle punten missen
Snap er niks vanquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.
Case closed?quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.
Als je geen zelfvertrouwen hebt, ben je zeker niet het sociale middelpunt, maak je niet makkelijk contact met mensen en is je glimlach ook binnen luttele seconden verdwenen. Ik denk dat hij een opsomming maakte van een aantal zaken, zonder daar een hierarchische waarde aan de afzonderlijke onderdelen toe te kennen. Daarbij gooit hij in dat lijstje een aantal zaken op een hoop, zoals een uiterlijke verschijning, een persoonlijke eigenschap, hoe je met mensen omgaat en hoe je innerlijke state is.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
Volgens Mystery zijn er zes eigenschappen voor een alpha male:
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
3. Een gevoel voor humor bezitten
4. Contact maken met mensen
5. Het sociale middelpunt zijn
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Of je noemt het attraction spikes en seduction dippings.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Het is wel een methode om te gebruiken op vrouwtjes die minstens 7.5/10 zijn en niet van die labiele varkens zoals Meloewaquote:
blijkbaar ben ik een alpha malequote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
Volgens Mystery zijn er zes eigenschappen voor een alpha male:
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
3. Een gevoel voor humor bezitten
4. Contact maken met mensen
5. Het sociale middelpunt zijn
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Het is wel een methode om te gebruiken op vrouwtjes die minstens 7.5/10 zijn en niet van die labiele varkens zoals Meloewa
quote:Op maandag 8 september 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nummer 3 heb ik nog nooit gemerktquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik een alpha male
Nummer 1 2 en 3 ontbrekenquote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik een alpha male
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nuquote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nummer 3 heb ik nog nooit gemerkt
quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.
Is dat ook weer over?
4 en 5 lijken me ook niet echt jouw ding.quote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nu
moest lachenquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nummer 6 kun je ook wel wegstrepen nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |