Ja, true.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kent dat woord niet? Dat verklaart. Ik raad je aan om 'the game' van Neill Strauss te lezen.
Ik filosofeer gewoon over die tactiek.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.
Haha ik zei pik.
Alpha.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere
Je bent al DE AMOG van deze forum?quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[..]
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.
Heeft het je ook van je pikreuma afgeholpen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
[..]
Goed boek. Het heeft mijn leven veranderd.
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.quote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent al DE AMOG van deze forum?
Iemand die kennis toepast die men heeft vergaard op het gebied van pick up artistry heeft gewoonweg veel meer kans om jou helemaal buitenspel te zetten bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt je eens inlezen in de materie, maar hecht niet al te veel waarheid aan wat je verteld wordt. Kijk wat werkt en pik daar de goodies uit.
Haha ik zei pik.
[..]
Denk je? Ik weet het niet. Ik ga niet uit van 'alpha', omdat ik me daarmee zou vergelijken met andere gasten die dan blijkbaar beta zijn ofzo. Ik ben gewoon mezelf, dat is goed genoeg en dat straal ik uit.
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.
Aan de andere kant zijn er ook gasten die zonder enige basis een paar trucjes hebben ingestudeerd en daarmee op vrouwen af stappen. Die staan binnen een paar minuten weer buiten omdat ze zo door de mand vallen. Als je geen zelfvertrouwen hebt, werken ook je trucjes niet en tover je hooguit een flauwe glimlach op hun gezicht.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Iemand die kennis toepast die men heeft vergaard op het gebied van pick up artistry heeft gewoonweg veel meer kans om jou helemaal buitenspel te zetten bij de vrouwtjes.
Dat spul is trouwens al van een decennium geleden. Ik laat je klaarkomen op commando.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij een bitch shield en kan je na de last minute resistance met hem naar bed.
Ha! De film commando van Arnold Schwarzenegger is nog veel ouder!quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat spul is trouwens al van een decennium geleden. Ik laat je klaarkomen op commando.
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook gasten die zonder enige basis een paar trucjes hebben ingestudeerd en daarmee op vrouwen af stappen. Die staan binnen een paar minuten weer buiten omdat ze zo door de mand vallen. Als je geen zelfvertrouwen hebt, werken ook je trucjes niet en tover je hooguit een flauwe glimlach op hun gezicht.
Maar dat zijn dus geen trucjes. Dat is daadwerkelijk iets veranderen aan je overtuigingen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus geen trucjes. Dat is daadwerkelijk iets veranderen aan je overtuigingen.
En dan nog werken een paar leuke reacties op voorraad altijd in je voordeel.
Heey kom terug in de WA groep, ik voeg je wel weer toe.quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de op NLP gebaseerde hypnose technieken van Ross Jeffries onder de knie hebt, zul je bijna nooit meer een blauwtje lopen. Het is even door de zure appel heen bijten bij de eerste paar approaches die je maakt en daarna gaat je success-ratio omhoog.
Wow.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
Volgens Mystery zijn er zes eigenschappen voor een alpha male:
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
3. Een gevoel voor humor bezitten
4. Contact maken met mensen
5. Het sociale middelpunt zijn
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
Als je 1 van die punten al mist dan faalt het al gigantisch. SOrry.quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling ervan? Als je een paar keer afgewezen wordt, is je zelfvertrouwen binnen luttele seconden verdwenen.
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
Zoals je kunt zien staat zelfverzekerdheid op de zesde plek en is het dus helemaal niet zo belangrijk als jij zo grof durft te beweren.
Kerel, is dit een grap?quote:Op maandag 8 september 2014 22:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
1. Glimlachen
2. Er verzorgd uitzien
6. Zelfverzekerdheid.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme zeg, als je denkt dat je alle royal sadness wel voorbij hebt zien komen.
Ja jonge check die post ook.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |