we houden wel van jequote:
quote:
De mate van beharing heb je i.i.g. wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik een alpha male
Ik maak hier geen grappen.quote:
jaloerse beta gespotquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef chroestjov het volgende:
De mate van beharing heb je i.i.g. wel.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Misschien is het een idee om eens niet zo overdreven gefixeerd te zijn op het regelen van meisjes.
Ah, vandaar ook de klacht in je OPquote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen dit soort shit zeggen. Het is Alpha mindset, niks minder dat.
Deze boy weet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.
Gvdquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Echt he, van die figuren die nog nooit de 3-seconden-regel bij het approachen hebben gebruikt om daarna na een opener te neggen en er een false time constraint in te gooien en door te gaan naar de rapport building fase en via het push-and-pull principe attraction te creëeren bij een geil wijfje en na een paar kino tests uiteindelijk te number-closen, kiss-closen én te fuck-closen.
die boi heeft wel swekquote:
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.quote:Op maandag 8 september 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow.
Het is de basis en komt uiteindelijk allemaal daar op neer.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het juist wel goed kon vinden met Meloewa.
Is dat ook weer over?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In werkelijkheid gaat het er om hoeveel konthaar je hebt.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Afvoerputje van KLB, dit topic, en dat wil wat zeggen.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je neus zit in de weg.
Verder niet gelezen.
Wel sneu om dit soort shit erbij te halen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen bij twee dames op een terras bij het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
Wat heeft dat te maken met de tekst die je quote?quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook de klacht in je OP
Nou, nou meis toch. Ik had eens een leuke dagje en ging eens gezellig met wat dames babbelen om vervolgens weg te gaan en nu faal ik?quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
quote:
Dit valt nog mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel sneu om dit soort shit erbij te halen.
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen jij in Groningen op een terras bij twee dames naast het tafeltje stond en weggestuurd werd. Ik heb er een filmpje van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |