Kennelijk speel je met je alpha mindset niet zo veel klaar als ik de OP zo lees.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef wickedmen het volgende:
Wat heeft dat te maken met de tekst die je quote?
Hoeveel het ook is, voor mij kan je het voor de helft kopen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?
ik googlede op lobiquote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
hoth zei geen lobi bij mij ik voel me genegeerd
Alleen een beetje waardering en een officiële aanvraag via dm.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor dat filmpje?
Dan begrijp je het niet.quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kennelijk speel je met je alpha mindset niet zo veel klaar als ik de OP zo lees.
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep.quote:
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.quote:Op maandag 8 september 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met jou erbij is het plaatje nu wel compleet.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan begrijp je het niet.
Ik kijk naar vrouwen als ik wil en scan ze helemaal, stiekem weet ik toch dat ze dat leuk vinden en regelen doe ik toch wel.
Seksueel getinte berichten sturenquote:
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Seksueel getinte berichten sturen
Laterz Vogeltjesdans.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doei, ik ga mijn gloednieuwe game of thrones DVD set kijken
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag me wel kut vinden vanwege mijn gedrag tegenover jou, maar dit gaat te ver.
Ik hoop dat je DVD-speler ontploft.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doei, ik ga mijn gloednieuwe game of thrones DVD set kijken
quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep.
en ook een beetje met je tepels spelen tochquote:Op maandag 8 september 2014 23:29 schreef anti-loper het volgende:
Nooit last van. Meestal kijk ik niet terug.
Soms knipoog ik terug om ze een beetje te plagen
Moest lachenquote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en ook een beetje met je tepels spelen toch
lol nee dat gaat te furquote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee nee nee! Met je tepels spelen is uit den boze! Je kunt beter een demonstration of high value doen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je nou echt in elke post 'garpig' zetten?quote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man je teksten zijn echt raar en weird
maar je bent focking garpig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |