TS is sinds kinds af aan al een lui joch. Nooit ergens echt voor werken, behalve als het opeens moet of uitgedaagd werd.
Ik heb dus sinds kort financiële problemen. Dingen lopen niet zoals ze moeten lopen of vallen niet op hun plaats, dat met domheid van de overheid en het gebruikelijk geen fuck geven van school om leerlingen.
Ik blijf dus lui, altijd cool, alles komt wel op zijn plek en ik doe alles op eigen houtje wanneer ik het nodig acht, een coole kikker dus.
Behalve als ik echt iets wil of getriggerd wordt door bepaalde situaties of mensen, dan gaat opeens het knopje om en ga ik er 100% voor, verstand op het laagste niveau en gaan.
Zo ook vandaag, stap 1 van finaciele situatie inschatten, op papier zetten.
Stap 2: PVA maken
Stap 3: Beslissingen.
Etc, etc, etc en zo had ik in 1 dag 7 stappen gemaakt, contacten weer opgelegd voor werk (hier en daar) en 300 euro geregeld om nog 400 euro max te kunnen regelen zonder te werken (zie bijv achterstallige salaris dat nooit is gestort, fiets wat maanden geleden stuk is gegaan en nooit meer gebruikt wat ik kan verkopen, vorderingen, etc).
En zo ga ik door, net zoals op het veld. Kom ik in een compleet nieuwe team voor mij is het meteen de leiding nemen en mijn team op sleeptouw nemen, team coachen/beïnvloeden. Dat natuurlijk met geringe mate maar wat meteen aangewakkerd wordt als het niet gaat zoals ik wil met als doel winnen.
Klacht: Te intelligent zijn.
P.s: Zinsopbouw en spelfouten voorbehouden, het is wat laat en ik wou dit nog effe typen voor het slapen.