Dat gevoel heb ik wel idd, voel mij niet vaak uitgedaagd. Maar dat kan meer aan mijn karakter liggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:56 schreef pionnetje het volgende:
het kan ook zijn dat je je doel of passie in het leven nog niet gevonden hebt en daardoor in alles geen echte uitdaging vind!
Nee.quote:
je moeder is je vaderquote:Op woensdag 26 november 2014 02:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je net zulke leuke kinderen als mijn moeder.
opvolgt met zoietsquote:Op woensdag 26 november 2014 01:56 schreef pionnetje het volgende:
het kan ook zijn dat je je doel of passie in het leven nog niet gevonden hebt en daardoor in alles geen echte uitdaging vind!
quote:Op woensdag 26 november 2014 02:01 schreef pionnetje het volgende:
ik weet niet hoe oud je bent ts...
vroeger had ik maar een passie als kind en dat was spelen, en toen ik ouder werd dansen in een disco! maar pas op mn 32e vond ik een passie waarmee ik geld kon verdienen en dat was de richting architectuur, ik bedoel maar te zeggen dat er ook mensen zijn bij wie het lang duurt voordat ze ene richting hebben gevonden!
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 02:17 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer weer dat je zo'n goeie post
[..]
opvolgt met zoiets
[..]
Les1. Verwacht nooit wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verwacht je iets diepzinnigs, gaat het over spelen en dansen in de disco
De kern van het verhaal is dus dat je vooral intelligente dingen doet als je zo min mogelijk je hersenen en het verstand gebruikt?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:48 schreef wickedmen het volgende:
, verstand op het laagste niveau en gaan.
Je vergat een t slimmerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Als je lui wil zijn moet je slim zijn
Mijn hele levensmotto
Verstand op 0, alle systemen aan en gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De kern van het verhaal is dus dat je vooral intelligente dingen doet als je zo min mogelijk je hersenen en het verstand gebruikt?
Mbo om precies te zijn.quote:
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankuntquote:Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mbo om precies te zijn.
Haalde vroeger wel vwo op de CITO toets maar door gedragsproblemen toch op het vmbo belandt.
Helaas maar wil via een omweg toch universiteit of hbo gaan doen. Zo zijn er ook een paar slimmerds op het mbo die zo alsnog denken.
Niet dat ik het idee heb dat je op de universiteit of op het hbo wordt uitgedaagd.
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:33 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankunt
Geweldig hoe je dat in 1 keer kan zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:43 schreef HSG het volgende:
Ik zie veel fouten in jouw stuk tekst TS dus zo intelligent ben jij ook weer niet.
Totaal niet, maar ts geeft nou niet te kennen al te snugger te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.
Dat zie je wel vaker bij hoog intelligente mensen.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf te intelligent noemen maar er wel een potje van maken
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij hoog intelligente mensen.
De viking? Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?
ok.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:33 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankunt
Wow Chloro :squote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?
Welkom in KLB.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.
Ik vind het een beetje een obscuur idee om iemand zijn intelligentie te schatten aan spelfouten en grammatica, daarbij bijkomend dat diegene alleen Nederlands heeft gehad op het mbo.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:43 schreef HSG het volgende:
Ik zie veel fouten in jouw stuk tekst TS dus zo intelligent ben jij ook weer niet.
Je slaat zoals gewoonlijk de pan weer mis Voederbietel.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:52 schreef voederbietel het volgende:
Je werkgever salaris niet laten overmaken, tering slim ben jij, hulde.
Dat is ook niet helemaal gelopen zoals je het van het jaar had gewild.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef wickedmen het volgende:
Mbo om precies te zijn.
Haalde vroeger wel vwo op de CITO toets maar door gedragsproblemen toch op het vmbo belandt.
Helaas maar wil via een omweg toch universiteit of hbo gaan doen. Zo zijn er ook een paar slimmerds op het mbo die zo alsnog denken.
Niet dat ik het idee heb dat je op de universiteit of op het hbo wordt uitgedaagd.
Leren ze je daar geen spelling en de grondbeginselen van de Nederlandse grammatica?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik vind het een beetje een obscuur idee om iemand zijn intelligentie te schatten aan spelfouten en grammatica, daarbij bijkomend dat diegene alleen Nederlands heeft gehad op het mbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |