Dat gevoel heb ik wel idd, voel mij niet vaak uitgedaagd. Maar dat kan meer aan mijn karakter liggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:56 schreef pionnetje het volgende:
het kan ook zijn dat je je doel of passie in het leven nog niet gevonden hebt en daardoor in alles geen echte uitdaging vind!
Nee.quote:
je moeder is je vaderquote:Op woensdag 26 november 2014 02:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je net zulke leuke kinderen als mijn moeder.
opvolgt met zoietsquote:Op woensdag 26 november 2014 01:56 schreef pionnetje het volgende:
het kan ook zijn dat je je doel of passie in het leven nog niet gevonden hebt en daardoor in alles geen echte uitdaging vind!
quote:Op woensdag 26 november 2014 02:01 schreef pionnetje het volgende:
ik weet niet hoe oud je bent ts...
vroeger had ik maar een passie als kind en dat was spelen, en toen ik ouder werd dansen in een disco! maar pas op mn 32e vond ik een passie waarmee ik geld kon verdienen en dat was de richting architectuur, ik bedoel maar te zeggen dat er ook mensen zijn bij wie het lang duurt voordat ze ene richting hebben gevonden!
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 02:17 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer weer dat je zo'n goeie post
[..]
opvolgt met zoiets
[..]
Les1. Verwacht nooit wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verwacht je iets diepzinnigs, gaat het over spelen en dansen in de disco
De kern van het verhaal is dus dat je vooral intelligente dingen doet als je zo min mogelijk je hersenen en het verstand gebruikt?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:48 schreef wickedmen het volgende:
, verstand op het laagste niveau en gaan.
Je vergat een t slimmerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Als je lui wil zijn moet je slim zijn
Mijn hele levensmotto
Verstand op 0, alle systemen aan en gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De kern van het verhaal is dus dat je vooral intelligente dingen doet als je zo min mogelijk je hersenen en het verstand gebruikt?
Mbo om precies te zijn.quote:
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankuntquote:Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mbo om precies te zijn.
Haalde vroeger wel vwo op de CITO toets maar door gedragsproblemen toch op het vmbo belandt.
Helaas maar wil via een omweg toch universiteit of hbo gaan doen. Zo zijn er ook een paar slimmerds op het mbo die zo alsnog denken.
Niet dat ik het idee heb dat je op de universiteit of op het hbo wordt uitgedaagd.
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:33 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankunt
Geweldig hoe je dat in 1 keer kan zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:43 schreef HSG het volgende:
Ik zie veel fouten in jouw stuk tekst TS dus zo intelligent ben jij ook weer niet.
Totaal niet, maar ts geeft nou niet te kennen al te snugger te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.
Dat zie je wel vaker bij hoog intelligente mensen.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf te intelligent noemen maar er wel een potje van maken
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij hoog intelligente mensen.
De viking? Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?
ok.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:33 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
No way dat jij zelfs maar vrijetijdsmanagement op hbo aankunt
Wow Chloro :squote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dussehh, zijn wicky en jij al lang holmaatjes?
Welkom in KLB.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aldus een roeptoeter die zich ver verheven voelt.
Ik vind het een beetje een obscuur idee om iemand zijn intelligentie te schatten aan spelfouten en grammatica, daarbij bijkomend dat diegene alleen Nederlands heeft gehad op het mbo.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:43 schreef HSG het volgende:
Ik zie veel fouten in jouw stuk tekst TS dus zo intelligent ben jij ook weer niet.
Je slaat zoals gewoonlijk de pan weer mis Voederbietel.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:52 schreef voederbietel het volgende:
Je werkgever salaris niet laten overmaken, tering slim ben jij, hulde.
Dat is ook niet helemaal gelopen zoals je het van het jaar had gewild.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef wickedmen het volgende:
Mbo om precies te zijn.
Haalde vroeger wel vwo op de CITO toets maar door gedragsproblemen toch op het vmbo belandt.
Helaas maar wil via een omweg toch universiteit of hbo gaan doen. Zo zijn er ook een paar slimmerds op het mbo die zo alsnog denken.
Niet dat ik het idee heb dat je op de universiteit of op het hbo wordt uitgedaagd.
Leren ze je daar geen spelling en de grondbeginselen van de Nederlandse grammatica?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik vind het een beetje een obscuur idee om iemand zijn intelligentie te schatten aan spelfouten en grammatica, daarbij bijkomend dat diegene alleen Nederlands heeft gehad op het mbo.
De pan misslaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:
Je slaat zoals gewoonlijk de pan weer mis Voederbietel.
Er gaat zoveel fout, zo heb ik voor een werkgever een tijdje gewerkt en hebben ze een deel met veel energie nog steeds niet betaalt ondanks contract, het enigste wat je dan kan doen is juridische stappen ondernemen.
Hahahahaquote:
Ja, hallo die jongen heeft alleen maar Nederlands op het mbo gehad. Denk je dat ze daar aandacht besteden aan gezegdes? Wie gebruikt die nu als je van het mbo komt?quote:
De klok weet niet waar de klepel hangt.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, hallo die jongen heeft alleen maar Nederlands op het mbo gehad. Denk je dat ze daar aandacht besteden aan gezegdes? Wie gebruikt die nu als je van het mbo komt?
Daar klopt niets van.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
De klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen ziet door de planten het bos niet meer.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder rakel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.quote:
Wat rakel jij zomaar?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.
Als het kalf verdronken is dumpt men de put.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal geen portemonnee voor de ogen waard.
Omdat wickedmen anders met een kluitje naar Riet gestuurd wordt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het kalf verdronken is dumpt men de put.
Heeft die Riet een kortgeknipt kapsel en doet ze soms beetje gek.?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat wickedmen anders met een kluitje naar Riet gestuurd wordt.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Die oppervlakkige termen hebben anders een diepere achterliggende gedachte, lees het nog een keer!quote:Op woensdag 26 november 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verwacht je iets diepzinnigs, gaat het over spelen en dansen in de disco
Hugh weer hier? Wanneer ga je mij weer stalken in dm met onzin? Of na een half jaar weer op FOK! komen om alleen te posten over mij of in mijn topics.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hugh weer hier? Wanneer ga je mij weer stalken in dm met onzin? Of na een half jaar weer op FOK! komen om alleen te posten over mij of in mijn topics.
Man, man, man wat ben jij een kansloos type zeg.
Dacht dat je niet dieper kon zinken in respect na het verklaren dat je met 16 jarige meisjes naar de film gaat en stiekem hoopt dat ze je zoenen of dat je ex nooit het bed heeft gedeeld met jou en vreemd ging met een andere Fokker en je daarna dumpte.
Dit allemaal zonder je begeleider?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:48 schreef wickedmen het volgende:
Zo ook vandaag, stap 1 van finaciele situatie inschatten, op papier zetten.
Stap 2: PVA maken
Stap 3: Beslissingen.
Etc, etc, etc
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
De klok horen luiden maar niet weten waar de lepel hangt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen ziet door de planten het bos niet meer.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef sig000 het volgende:
Beter 1 koe over de sloot dan 10 in de lucht.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig weet 'ie wel van de pet en de rand.
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n intelligentie staat 'em in de weg, dat is helemaal niet grappig.
oquote:Op woensdag 26 november 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
Wickedmen is erg bij de duimen.
In a bad way. Beetje als starwars kid.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie een internetberoemdheid is.
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In a bad way. Beetje als starwars kid.
Hahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.
Hoe heette die kerel met z'n grote bekquote:
Anthonyzeusquote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel met z'n grote bek. Die poste foto's van z'n naakte milf collega en daarna werd 'ie ontslagen en heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks meer gehad. Wicky heeft een grote bek en post foto's van zichzelf. Heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks.
Ik zie haast geen verschil.
AnthonyZeus, die vent.
Dus ik post foto's en heb geen seks? Jij bent best raar weet je.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel met z'n grote bek. Die poste foto's van z'n naakte milf collega en daarna werd 'ie ontslagen en heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks meer gehad. Wicky heeft een grote bek en post foto's van zichzelf. Heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen seks.
Ik zie haast geen verschil.
AnthonyZeus, die vent.
Allemaal terzijde maar seks heb jij sowieso niet. No wayquote:Op woensdag 26 november 2014 16:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus ik post foto's en heb geen seks? Jij bent best raar weet je.
En foto's post 'ie geregeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal terzijde maar seks heb jij sowieso niet. No way
Van Zeus naar AnthonyKneus.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
Beetje zoals die kerel die z'n collega neukte alleen dan zonder seks.
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En foto's post 'ie geregeld.
Ere wie ere toekomt inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wel vaak onder spoiler, props voor dat.
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt inderdaad.
Gras is groen, ik at kip.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij werd gestoten en toen was z'n voet stuk.
Die foto staat er nog gewoon hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?
En Voederbietel hoef ik het niet eens te hebben mr seksueel gefrustreerde posts.
Zijn we klaar, gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
En Voederbietel hoef ik het niet eens te hebben mr seksueel gefrustreerde posts.
Post foto van je face dan, mr grote mond.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto staat er nog gewoon hoor![]()
Je slaat weer de pan mis.
Die foto van je tand mag je ook wel verwijderen hoor, iedereen wordt er misselijk van.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
W8? Was 2NutZ niet die gast die zijn foto van zijn gezicht verwijderde in zijn fotoboek omdat hij er kritiek op kreeg en ging huilen omdat iemand hem never skip leg day noemde omdat hij zo dunne onderbenen heeft?
Al 100 keer gedaan. Waar was je toen? als je wil stalken doe dan geen half assed job man.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Post foto van je face dan, mr grote mond.
Ik zal er niks over zeggen, watje.
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Die foto van je tand mag je ook wel verwijderen hoor, iedereen wordt er misselijk van.
Bij voorbaat dank.
Zo beta dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.
Dat je labiel bent weet hij al neem ik aan.
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al 100 keer gedaan. Waar was je toen? als je wil stalken doe dan geen half assed job man.
Ik heb eens een foto van 2NutZ's gezicht gezien. Had zo'n emo bril. Vast zonder glazen ook nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.
Je weet er wel weer het fijne van zo te zienquote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nog nooit, 1x en toen had je hem verwijderd en nu heb je een foto van je achterkant met je skelletten beentjes gemaakt en gepost. Maar toch grote mond hebben en stiekem huilen.
Lol wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je vertelt aan je vriend dat je een vreemdgaande slet bent en mij excuses aanbiedt in dm en hoe hard je hebt lopen huilen hebben we een deal.
Dat je labiel bent weet hij al neem ik aan.
Ja, precies. En nee, gewoon op sterkte.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto van 2NutZ's gezicht gezien. Had zo'n emo bril. Vast zonder glazen ook nog.
Ik moet helemaal niks, maar hij mag dat best doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, jij moet wickedmen dm'en, wel er bij blijven heh!
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. En nee, gewoon op sterkte.
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;pquote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar pas op, ik denk dat dit onderdeel van z'n PUA tactiek is.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, maar hij mag dat best doen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;p
Je face paste er precies bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WHEEEEPWEHEPEWHEP ;Dquote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens sterk he xD hahaha ;p
Thanksquote:
Lees je posts effe terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet er wel weer het fijne van zo te ziengoddomme man
Oke.quote:
Maken ze brillen die op jouw neus passen of heb jij gewoon twee monocles?quote:
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maken ze brillen die op jouw neus passen of heb jij gewoon twee monocles?
Topicwending vanaf hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef Clashy het volgende:
Weet je nou wat me vervelend lijkt..dood gaan zonder ooit je passie gevonden te hebben.Maar hopen dat er een hemel is voor een tweede kans.
okquote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt omdat je met infantiel zaad bent verwekt.
Wat dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
man, wanneer ga je die pan nou eens raken, want je blijft maar vallen als een gieterquote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
hehequote:Op woensdag 26 november 2014 16:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
man, wanneer ga je die pan nou eens raken, want je blijft maar vallen als een gieter
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo snel al. Dat zal treinmeisje niet leuk vinden.
jaquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind het heerlijk om na een lange dag een jongen zijn (zweet) sokken en voeten te ruiken en likken.
Veel jongens hebben die omdat ze nikes of adidas aanhebben wie heeft dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |