Waar je lepel in rechtop blijft staan iddquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
Ja geen idee eet dat soort dingen gewoon nooitquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
[..]
wtf is er mis met jou.
Damn straight sonquote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar je lepel in rechtop blijft staan idd. Sowieso soepen die een dag hebben kunnen intrekken
.
Zeg wollah?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook een beetje dat taaltje bezigt doorgaans.
Asap, dikke toeter met een verse pan voer, fantaseren over levensstats enz.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damn straight son [ afbeelding ][ afbeelding ] wanneer smoke/hutspot meet?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
straks Roti+kip masala en kouseband![]()
![]()
Als je maar hoort wat je wil horen tochquote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou wie weet zou het dan nog wat worden met die paling
[..]
Wauw zo behulpzaam, maar nee ik ben daar nog niet klaar voor.
[..]
Weet toch niet of je liegt dan of niet :S
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.quote:
Bah honger nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Het gaat niet om een het Marokkaans manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.
Licht het verder toequote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het gaat niet om een het Marokkaans man.
niet om een hetquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?quote:
Wowquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha wátquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
WAT EEN KANKERGROTE VIS!! IK HEB NOG NOOIT ZOON GROTE VIS DOODGESTOKEN!!
Nee, sneuteut.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |