Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hou gwn van lkkr eten ja :S
[..]
Had het met rijst, Pandan to be exact. Zuurkoolstamppot is ook lekker
. Met doorgebakken spekjes
.
Hehe, nicequote:
Vind die bittere chocolade niks, max is gewoon puurquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gekkkk
van die superpure chocolade met sinaasappel
Ik snak naar snert manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.
Ook nog nooit gehadquote:
After Eightquote:Op woensdag 26 november 2014 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe, nice.
[..]
Vind die bittere chocolade niks, max is gewoon puur. Nasty man, netals chocolade met mint
.
Dat is toch met andijvie of is dat aardappel met wortel?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.
Gisteren nog gegeten zwaar lekkerquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is toch met andijvie of is dat aardappel met wortel?
hard gewordenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verse bil, kort meisje, slanke taille, slanke hals en een hele dikke kont. Zeldzaam zijn zulke.
Die eten veel marmita. Tenzij het gewoon een Nederlandse was.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verse bil, kort meisje, slanke taille, slanke hals en een hele dikke kont. Zeldzaam zijn zulke.
Nederlands,quote:Op woensdag 26 november 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die eten veel marmita. Tenzij het gewoon een Nederlandse was.
Oh dat soort meisjes zijn wel makkelijk als je ze je een beetje sweet talked.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nederlands,
Met haar verknipte zelfbeeld. Ze hoeft helemaal niet af te vallen...
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.quote:
wtf is er mis met jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad
[..]
After Eight![]()
quote:Julia (12): “Een FRIS-avond gaat als volgt: een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen.”
Proffesor Abdulquote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dat soort meisjes zijn wel makkelijk als je ze je een beetje sweet talked.
Dit wordt niks meer met jouquote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad
[..]
After Eight![]()
Of nouja, misschien wel dan nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteren nog gegeten zwaar lekker
Ik stel me dat soort meisjes altijd een beetje als jouw doelgroep voor.quote:
Hoezo? Denk eerder bij jou, ouwe man, altijd op FOK!, seksueel gefrustreerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel me dat soort meisjes altijd een beetje als jouw doelgroep voor.
Waar je lepel in rechtop blijft staan iddquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
Ja geen idee eet dat soort dingen gewoon nooitquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
[..]
wtf is er mis met jou.
Damn straight sonquote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar je lepel in rechtop blijft staan idd. Sowieso soepen die een dag hebben kunnen intrekken
.
Zeg wollah?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook een beetje dat taaltje bezigt doorgaans.
Asap, dikke toeter met een verse pan voer, fantaseren over levensstats enz.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damn straight son [ afbeelding ][ afbeelding ] wanneer smoke/hutspot meet?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
straks Roti+kip masala en kouseband![]()
![]()
Als je maar hoort wat je wil horen tochquote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou wie weet zou het dan nog wat worden met die paling
[..]
Wauw zo behulpzaam, maar nee ik ben daar nog niet klaar voor.
[..]
Weet toch niet of je liegt dan of niet :S
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.quote:
Bah honger nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Het gaat niet om een het Marokkaans manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.
Licht het verder toequote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het gaat niet om een het Marokkaans man.
niet om een hetquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?quote:
Wowquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha wátquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
WAT EEN KANKERGROTE VIS!! IK HEB NOG NOOIT ZOON GROTE VIS DOODGESTOKEN!!
Nee, sneuteut.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |