Ja, ik ging even ctrl+F doen in het feedbacktopic, want daar kijk ik nooit.quote:
Ah, okay. En ja, inderdaad. Daarom is dat topic zo mooi ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ik ging even ctrl+F doen in het feedbacktopic, want daar kijk ik nooit.
FOK! zo ongelofelijk serieus nemen en boos zijn als je topic geen aandacht krijgt.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, okay. En ja, inderdaad. Daarom is dat topic zo mooi ook.
Doe dan die ene stoel rechtsquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie van deze seat? Wel chill dat er niemand achter me zit denk ik
Nee, rechterrij, achterin, middelste stoel.quote:
In midden? Lijkt me kutstequote:Op dinsdag 18 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, rechterrij, achterin, middelste stoel.
Ja oké. Doe dan deze maar.quote:
Waarom geen screenshot gemaakt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, voor hetzelfde geld kan je stoel niet naar achteren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geldquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, voor hetzelfde geldt kan je stoel niet naar achteren.
Achterin zijn nog meer plaatsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, voor hetzelfde geld kan je stoel niet naar achteren.
Sowieso enkel matige plaatsen over.
Beste gewoon aan gangpad of aan raamkant, beiden ook nadelen, maar het midden is altijd het slechtste.quote:
Duane Johnnsonquote:
Geldt kan wel als je zegt dat het voor alle stoelen geldt.quote:
Wow, dWc, pik je dit.quote:
Dat zeg je enkel omdat hij een neger is.quote:
Ja. Wilde eerst krio noemen, maar ja, hè, dan komt het niet helemaal over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeg je enkel omdat hij een neger is.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geldt kan wel als je zegt dat het voor alle stoelen geldt.
Bijvoorbeeld. :s
Zegt Snorro die elk jaar met de auto naar Turkije reistquote:
THY ma broke Nigga asquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Zegt Snorro die elk jaar met de auto naar Turkije reist.
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopenquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopen. Snap geen bal van wat je nu zegt.
Dat is logisch. Negers hebben niet genoeg IQ om abbreviations te begrijpen bbyquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog te skeer om alle letters van een toetsenbord te kopen. Snap geen bal van wat je nu zegt.
Jouw haakneus is zo groot dat je in plaats van 'niet' 'biet' typt a toekan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logisch. Negers hebben biet genoeg IQ om abbreviations te begrijpen bby
Leugenaar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw haakneus is zo groot dat je in plaats van 'niet' 'biet' typt a toekan.
Ik heb tenminste wel iets wat lang is. Een gevoel dat jou onbekend isquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pinokkio (je maakt het me wel makkelijk nu).
Doel je nu op m'n piemel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel iets wat lang is. Een gevoel dat jou onbekend is
Weet jij al wat je voor cadeau wilt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Je kunt wel merken dat de feestdagen eraan zitten te komen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet jij al wat je voor cadeau wilt?
Matig bby..quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doel je nu op m'n piemel?En dat je alleen m'n eikel kon zien omdat jouw slurf de rest blokkeerde
?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een romantisch diner.
Damn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een romantisch diner.
Je president is matig.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef remi1986 het volgende:
hehe buren hebben feestje .. ineens keihard dat nummer van Titanic (van Celine Dion).
Nu mag ik![]()
Stoer toch.quote:
quote:
preciesquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Stoer" "muziek" uit de speakers "pompen".
Omdat de buren een feestje hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Stoer" "muziek" uit de speakers "pompen".
wel met mijn surround setquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat de buren een feestje hebben.Alsof zij caren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |