Wijsneus en ervaring ligt erg dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.
Ik kan ook niets goed doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef Bapple het volgende:
[..]
Tss.. ik en een wijsneus.
Ik gaf je een compliment!
Klopt. Een mensch kan niets goed doen.quote:
Levenservaring?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijsneus en ervaring ligt erg dicht bij elkaarik heb veel levenservaring vraag maar aan voederbietel
Ja? ik lees heel veel wikipedia.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef Bapple het volgende:
[..]
Klopt. Een mensch kan niets goed doen.
[..]
Levenservaring?Op je zolderkamer?
Mortaxx komt binnen en veranderd direct de naam naar Tjappies.quote:
Oh oke.quote:
Excuses aanvaardt.quote:
Top!quote:
"That aint no fo'head, that's a fivehead."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door 2NutZ op 02-09-2014 16:26:10 ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...quote:Op maandag 1 september 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha heerlijk toch
als je het nu nog niet kan.
Wtf, ken je mij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Fucking mix van ryan gosling / ambercrombie model
wie de fuq is treinmeisjequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...
Treinmeisje haar vriend zit in die klas.
Ze passen wel echt goed bij elkaar
Dude ga gewoon verder met je leven dan je dood te staren op een meisje waar je nog nooit mee hebt gepraat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude ga gewoon verder met je leven dan je dood te staren op een meisje waar je nog nooit mee hebt gepraat.
okquote:
Kerel er lopen zoveel lekkere wijven rondquote:
WAT WAT WAT WATquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :s
Was bij een vriendin geweest en liep 's nachts naar m'n auto. Was zo'n onverlichte straat. Kwam een kerel en die vroeg iets, kon het niet helemaal verstaan. Buitenlands gebrabbel. Enige wat ik nog echt weet is dat ik m'n hoofd tegen grond voelde klappen, m'n armen gekruist over m'n borst had en m'n benen opgetrokken en hoorde even later wat geschreeuw. Kwam toen een kerel aan die z'n hond aan het uitlaten was en hij heeft me weer naar m'n vriendin gebracht.
klopt jouw ondertitel wel?quote:
Das al een oude doos joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Fotoboek van Lonneke_1986
moet altijd beetje lachen om die fokkers die als hongerige wolven zich op nieuwe "vrouwen" storten.
obvious fake dezen
Ook wel de usual suspects die daar reagerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
moet altijd beetje lachen om die fokkers die als hongerige wolven zich op nieuwe "vrouwen" storten.
obvious fake dezen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :s
Was bij een vriendin geweest en liep 's nachts naar m'n auto. Was zo'n onverlichte straat. Kwam een kerel en die vroeg iets, kon het niet helemaal verstaan. Buitenlands gebrabbel. Enige wat ik nog echt weet is dat ik m'n hoofd tegen grond voelde klappen, m'n armen gekruist over m'n borst had en m'n benen opgetrokken en hoorde even later wat geschreeuw. Kwam toen een kerel aan die z'n hond aan het uitlaten was en hij heeft me weer naar m'n vriendin gebracht.
Word ik dan de nieuwe Braddie?quote:
Wat. :squote:
Need back-up?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:09 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Bi en relatie masr wel opzoek naar anderenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
obvious fake dezen
[..]Hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love you, man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]Ze noemen krio de witte geest. Zo zie je hem zo zie je hem niet en heb je ectoplasma op je face.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
=$ Love you too azizam.quote:
ambercrombiequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |