Alsof Den Haag zover ik weet leuke tenten heeft en zo niet komt hij er toch niet binnen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij ging naar een andere tent volgens mij
quote:
truequote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alsof Den Haag zover ik weet leuke tenten heeft en zo niet komt hij er toch niet binnen.
quote:
haaa bosssquote:
quote:
Kijk hem haten op jou en je shine...quote:
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.quote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
true.. op donderweg vaak wel. is 19+
Zekeeer man. H. Sponge Boss!quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Kijk hem haten op jou en je shine...
Den Haagquote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.
Geniet ervan man! Maar dat moet wel lukken als je een baas als jou bent.quote:
Alsof ik geld heb voor drie sterretjes.quote:Op maandag 1 september 2014 17:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bapple en Spongeboss zijn kloons.
Drie sterretjes he.quote:Op maandag 1 september 2014 17:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Alsof ik geld heb voor drie sterretjes.
Die leeftijdsgrens verandert al naar gelang de etniciteit van de heren die naar binnen willenquote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
true.. op donderweg vaak wel. is 19+
Care. Dan doe je er niks mee.quote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar ik neem jou niet serieus, wat nu?
quote:
Ja prima te doen, alhoewel ik niet op de hoogte ben van de rest van het land.quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.
quote:Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die leeftijdsgrens verandert al naar gelang de etniciteit van de heren die naar binnen willen
minimaal 3 billenquote:Op maandag 1 september 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik houd van meisjes met grote konten
Mijn ondertitel maakt alles duidelijkquote:Op maandag 1 september 2014 17:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eerlijk je bent nu helemaal wetty en al.
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ondertitel maakt alles duidelijk
Sneu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima is toch wel een van de meest trieste Fokkers die hier rondlopen.
Geefnie hoor :$ xoxoxquote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.
SNAPJEquote:
Ga naast haar zittenquote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas.Shiiiiit.
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.quote:
Maar je bent nog maagd he?quote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
En er waren nog 3 sletjes die keiharde mirrin's deden in de aula loool.
Ik wing welquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.
#believequote:
quote:
Als je dit aan anderen moet vragen zou ik er niet aan beginnenquote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke mensen, wanneer weet je of je klaar bent voor een nieuwe relatie? #dtv
Begin nog nergens aan nee, vroeg me af hoe jullie er naar kekenquote:Op maandag 1 september 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dit aan anderen moet vragen zou ik er niet aan beginnen
Is dit sushi- en taartbakmeisje?
Maar mijn hostel is nu gesloten.. vakantie is voorbij. 1 kippetje is genoeg.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik was er wel, ik was diegene die niks zei.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik jou ook, jammer dat je niet op de meet was ook.
Oh, die had ik niet gesproken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik was er wel, ik was diegene die niks zei.
Dankje. Was dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef voederbietel het volgende:
Ok BT: hier is m'n tip: op het moment dat je niet meer zo onzeker bent over of je klaar bent voor een nieuwe relatie, ben je kaar voor een nieuwe relatie.
In jouw geval? Jaartje of vier, vijf.quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
5 maanden 2 weken 4 dagen 17 uur 42 minuten en 16 secondenquote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
Je bent nog niet klaar voor een nieuwe relatiequote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Is dat niet een te groot toilet? Pas op dat je niet verdrinkt!quote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?quote:
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
Of een relatie, wat dat betreft.
Lang verhaal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Je oude vertrouwde ritme, fijn toch?quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.
kquote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Oh, daarom vind ik de logica nooit! Ik zoek altijd op andere plekken!quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Wat je zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor verrader! Dat is echt Niet_toegestaan_quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.
Ach ja, je hebt niet veel gemist.
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.
En nee, ik zie het. Er is hier niet veel veranderd zo te zien.
Ja, dat wist ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer, wist je dat al?
Jep. Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?
Ja echt goede topics de laatste tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af of een nieuwe mod eigenlijk nog wel nodig is, de onophoudelijke stroom aan troep lijkt een beetje gestopt te zijn.
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja echt goede topics de laatste tijd.
Die alfabet topics zijn er inderdaad niet meerquote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ben jij eigenlijk al met vavo begonnen, dp?
Als je het over de duivel hebt gewoon.quote:
kom gta flikkorquote:
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net na maanden niet spelen een paar updates gedownload, klopt het dat ik m'n geld én auto's kwijt ben online?Gelukkig heb ik m'n miljarden offline wel nog
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ik had alles eerlijk verdiend. Gvd man, had ze ook allemaal gemod enz
. Kk spel
.
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.
Was je de oudste?quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk wordenquote:
Oh oké, nice wel. Succes ermee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.quote:
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice wel. Succes ermee.
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig benquote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk worden
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maandenquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
En wat doe jij nu eigenlijk? Op zoek naar werk?
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.
jwtzquote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.
Het gaat je lukken mang.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.
Moet maar gewoon.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het gaat je lukken mang.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.quote:
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel goed, is het nu niet is het een andere keer.
Ah, oké. Jij ook succes ermee dan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maanden.
Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.quote:Op maandag 1 september 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.Anders accepteer ik gewoon dat ik geboren ben om te falen.
lul zuigen in vinewoodquote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig ben.
Ja kkrrijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
Maar ga jij nu definitief niet meer verder studeren, vb?
True.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
oh wat raarquote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
ik kijk ff op tinder en zie ineens al mijn facebook contacten wat is deze
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Dacht dat je ging reizen?quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.
Het een sluit het ander niet uit. Als je zoiets met z'n tweeën doet heb je wel wat meer rekening te houden met dingen.quote:
Komt me bekend voor dit.quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.quote:
Nog chimi gespot?quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.
Viel tegen.quote:
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :squote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.
Alsof dat op je 25e niet meer zo gaatquote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent ook geen 18 meer heh.
Ik vind niks meer raar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :s
quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Tenzij je vriendin lelijk is toch?quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin lelijk is toch?
Duidelijk de meet gemist.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Dat mocht jij willen, mattie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik al genoeg moeite moest doen om wakker te blijven. Vroeg opstaan is niet chill.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen niet zo alert, had nogal veel moeite met wakker blijven.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
Hele topic dood door die kutkoffie van vb.
Nu ben ik duizelig.quote:
Van Aartsen en dat wijf van defensie zijn te gast.quote:
Je kunt het toch streamen? doe ik ook.quote:
Mwaah. Heb het sowieso gehad met die programma's. Vroeger keek ik iedere avond p en wat maar het is toch altijd meer van hetzelfdequote:
Welke zender?quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kunt het toch streamen? doe ik ook.
Ben vooral benieuwd hoe het gaat zonder Witteman eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah. Heb het sowieso gehad met die programma's. Vroeger keek ik iedere avond p en wat maar het is toch altijd meer van hetzelfde
Ik heb hetzelfde een beetje geloof ik.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah. Heb het sowieso gehad met die programma's. Vroeger keek ik iedere avond p en wat maar het is toch altijd meer van hetzelfde
Het schijnt half zo slecht te zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het gaat zonder Witteman eigenlijk.
1quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het schijnt half zo slecht te zijn.
Denk dat jij het beter bij Humberto kan houden inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek alleen nog als derksen er zatquote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een beetje geloof ik.
Bij nader inzien heb ik iets totaal anders.quote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek alleen nog als derksen er zat
pussyquote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
11 uur pas, dan slaap ik al.
Ga weg man. Die hele rtl stal daar en die gozer die filmpjes van het internet laat zienquote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Denk dat jij het beter bij Humberto kan houden inderdaad
Ontmaskering?quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
Had N_t_ eigenlijk de ontmaskering van Mortaxx meegekregen?
Dat is van de zonnebankquote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schoot me ineens te binnen toen je het over zongebruind had.
Geen idee.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
Had N_t_ eigenlijk de ontmaskering van Mortaxx meegekregen?
Ik borduur ook maar wat voort over een verwijderde post met daarin een link naar een twitterprofiel maar het wil niet echt lukken geloof ik.quote:
Dat was ik ook niet johquote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik boorduur ook maar wat voort over een verwijderde post met daarin een link naar een twitterprofiel maar het wil niet echt lukken geloof ik.
Geen flauw idee. Ik dacht dat die insta een grap was van iemand hier maar is dus ook een Twitter van. Gewoon puur toeval die naamquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, is gebeurd toen jij op school zat.
Zaten wel wat meer toevalligheden achter dacht ik zo.quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik dacht dat die insta een grap was van iemand hier maar is dus ook een Twitter van. Gewoon puur toeval die naam
Dan is het een heel lang project. Die Twitter is best oud. De insta was nieuwer dus dat had gekundquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaten wel wat meer toevalligheden achter dacht ik zo.
Waarom ging die Twitter dan plotsklaps dicht?quote:Op maandag 1 september 2014 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is het een heel lang project. Die Twitter is best oud. De insta was nieuwer dus dat had gekund
Die is open hoor. De insta is wegquote:Op maandag 1 september 2014 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom ging die Twitter dan plotsklaps dicht?
quote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is open hoor. De insta is weg
Maar zeg nou zelf. Dit zou ik toch niet posten.
https://mobile.twitter.com/Mortaxx/status/435353147343925248
quote:
Wtf is deze.quote:Op maandag 1 september 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is open hoor. De insta is weg
Maar zeg nou zelf. Dit zou ik toch niet posten.
https://mobile.twitter.com/Mortaxx/status/435353147343925248
Het verklaart nog niet waarom die instagram in een keer weg was toch?quote:Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik hem gaan volgen met srslymortaxx
Nee.quote:
Jij bent dikquote:Op maandag 1 september 2014 21:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb net tinder verwijdert dus tinder heeft geen nut meer voor de vrouwtjes
quote:Op maandag 1 september 2014 21:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens BT ja en hij denkt ook dat hij gespierd is
quote:Op maandag 1 september 2014 21:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens BT ja en hij denkt ook dat hij gespierd is
haha heerlijk tochquote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas.Shiiiiit.
Ze had eerste les geskipt van 9;20. Ze is niet dedicated.quote:Op maandag 1 september 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha heerlijk toch
als je het nu nog niet kan.
Posten dus.quote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Er had trouwens vanochtend zo een 16 jaar porn blond wijf foto van me gemaakt in trein lol. Denk ik.
Misschien kom je op de hartstocht pagina van NSquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Er had trouwens vanochtend zo een 16 jaar porn blond wijf foto van me gemaakt in trein lol. Denk ik.
too badquote:
Welkequote:Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
ik heb een facebook pagina met plus minus 1000 likes. Wat zal ik gaan posten?
1496 om precies te zienquote:
Je penis.quote:Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
ik heb een facebook pagina met plus minus 1000 likes. Wat zal ik gaan posten?
Ze is dik man. En die filmpjesquote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al 27x gefapt op die nudes van Kate Upton.
Ik vind dat toch wel een van de minst aantrekkelijke vrouwen in die set. Die buik/heupen/benen partij is toch niet cool man.quote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al 27x gefapt op die nudes van Kate Upton.
misschienquote:
Wow.quote:Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
ik heb een facebook pagina met plus minus 1000 likes.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een van de minst aantrekkelijke vrouwen in die set. Die buik/heupen/benen partij is toch niet cool man.
Ik heb wel eens een gewoon look r8 gedaanquote:
cool hequote:
Op /b?quote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een gewoon look r8 gedaan
kreeg 8+ gemiddeld
Op badoo had ik een 5quote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een gewoon look r8 gedaan
kreeg 8+ gemiddeld
/soc/quote:
lelukerdquote:
was benieuwd.quote:
ik gebruk die pagina al heel lang niet meerquote:
Was dat nodig?quote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
was benieuwd.
ego werd wel gestreeld
Waarom wil iemand dit?quote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik gebruk die pagina al heel lang niet meer
maar dit was hoogtepunt
[ afbeelding ]
Nee niet echt.quote:
Ik had me zelf voorgenomen om eens een beroemde fb pagina te runnenquote:
Wat is het onderwerp dan?quote:Op maandag 1 september 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik had me zelf voorgenomen om eens een beroemde fb pagina te runnen
Is eigenlijk niet eens zo leuk
For feels and hot chicksquote:
Wel leuk als er meiden op je pagina willen komen te staan of er wat neer willen laten zetten.quote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Anonieme internetberoemdheid is weinig aan, goh.
Ik zou dit niet pikken als ik deadprez was.quote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Anonieme internetberoemdheid is weinig aan, goh.
Ja ik postte voornamelijk van die tag dingen weetje wel.quote:
Geen idee, ik snapte nooit wat van facebook. Wist enkel hoe je tietfoto's moest kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik postte voornamelijk van die tag dingen weetje wel.
Had al een soortgelijke reactie verwacht.quote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken als ik deadprez was.
tieten zijn altijd goedquote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, ik snapte nooit wat van facebook. Wist enkel hoe je tietfoto's moest kijken.
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef anti-loper het volgende:
Dit op 1 foto.
[ afbeelding ]
zo trots
Dit boeit me geen fuck laat die foto zien.quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef anti-loper het volgende:
Dit op 1 foto.
[ afbeelding ]
zo trots
is een foto van je maquote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit boeit me geen fuck laat die foto zien.
Onzin, die wordt door veel meer mensen gedeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 22:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is een foto van je ma
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, die wordt door veel meer mensen gedeeld.
quote:Op maandag 1 september 2014 22:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is een foto van je ma
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, die wordt door veel meer mensen gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |