Alsof dat op je 25e niet meer zo gaatquote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent ook geen 18 meer heh.
Ik vind niks meer raar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :s
quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Tenzij je vriendin lelijk is toch?quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin lelijk is toch?
Duidelijk de meet gemist.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Dat mocht jij willen, mattie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik al genoeg moeite moest doen om wakker te blijven. Vroeg opstaan is niet chill.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen niet zo alert, had nogal veel moeite met wakker blijven.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
Hele topic dood door die kutkoffie van vb.
Nu ben ik duizelig.quote:
Van Aartsen en dat wijf van defensie zijn te gast.quote:
Je kunt het toch streamen? doe ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |