Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Wat ben jij nou weer voor verrader! Dat is echt Niet_toegestaan_quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.
Ach ja, je hebt niet veel gemist.
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.
En nee, ik zie het. Er is hier niet veel veranderd zo te zien.
Ja, dat wist ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer, wist je dat al?
Jep. Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?
Ja echt goede topics de laatste tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af of een nieuwe mod eigenlijk nog wel nodig is, de onophoudelijke stroom aan troep lijkt een beetje gestopt te zijn.
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja echt goede topics de laatste tijd.
Die alfabet topics zijn er inderdaad niet meerquote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ben jij eigenlijk al met vavo begonnen, dp?
Als je het over de duivel hebt gewoon.quote:
kom gta flikkorquote:
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke mensen, wanneer weet je of je klaar bent voor een nieuwe relatie? #dtv
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net na maanden niet spelen een paar updates gedownload, klopt het dat ik m'n geld én auto's kwijt ben online?Gelukkig heb ik m'n miljarden offline wel nog
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ik had alles eerlijk verdiend. Gvd man, had ze ook allemaal gemod enz
. Kk spel
.
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.
Was je de oudste?quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk wordenquote:
Oh oké, nice wel. Succes ermee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.quote:
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice wel. Succes ermee.
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig benquote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk worden
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maandenquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
En wat doe jij nu eigenlijk? Op zoek naar werk?
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.
jwtzquote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.
Het gaat je lukken mang.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.
Moet maar gewoon.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het gaat je lukken mang.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.quote:
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel goed, is het nu niet is het een andere keer.
Ah, oké. Jij ook succes ermee dan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maanden.
Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.quote:Op maandag 1 september 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.Anders accepteer ik gewoon dat ik geboren ben om te falen.
lul zuigen in vinewoodquote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig ben.
Ja kkrrijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
Maar ga jij nu definitief niet meer verder studeren, vb?
True.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
oh wat raarquote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
ik kijk ff op tinder en zie ineens al mijn facebook contacten wat is deze
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Dacht dat je ging reizen?quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.
Het een sluit het ander niet uit. Als je zoiets met z'n tweeën doet heb je wel wat meer rekening te houden met dingen.quote:
Komt me bekend voor dit.quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.quote:
Nog chimi gespot?quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.
Viel tegen.quote:
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :squote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.
Alsof dat op je 25e niet meer zo gaatquote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent ook geen 18 meer heh.
Ik vind niks meer raar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :s
quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Tenzij je vriendin lelijk is toch?quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin lelijk is toch?
Duidelijk de meet gemist.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Dat mocht jij willen, mattie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dat is zijn vriendin niet, ik heb pics gezien.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat ik al genoeg moeite moest doen om wakker te blijven. Vroeg opstaan is niet chill.
Gewoon een bakje koffie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen niet zo alert, had nogal veel moeite met wakker blijven.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
Hele topic dood door die kutkoffie van vb.
Nu ben ik duizelig.quote:
Van Aartsen en dat wijf van defensie zijn te gast.quote:
Je kunt het toch streamen? doe ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |