Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.quote:Op maandag 1 september 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.Anders accepteer ik gewoon dat ik geboren ben om te falen.
lul zuigen in vinewoodquote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig ben.
Ja kkrrijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch een rijke vrouw, ik zou zeggen dat je voorsprong hebt op eenieder.
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
Maar ga jij nu definitief niet meer verder studeren, vb?
True.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
oh wat raarquote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
ik kijk ff op tinder en zie ineens al mijn facebook contacten wat is deze
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Dacht dat je ging reizen?quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten.
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje de lamzak uithangen moet ook kunnen toch.
Het een sluit het ander niet uit. Als je zoiets met z'n tweeën doet heb je wel wat meer rekening te houden met dingen.quote:
Komt me bekend voor dit.quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
Nou ja, wat ik zei, ik wil een eigen woning. Ik moest dit jaar redelijk noodgedwongen weer terug naar m'n ouders maar die tijd heb ik wel gehad.
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.quote:
Nog chimi gespot?quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, had niks met geld oid te maken, meer met de situatie thuis.
Viel tegen.quote:
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, dat is ook wel echt klote. Misschien nog wel vervelender dan wanneer het "alleen" om het geld gaat.
Vind je het niet raar zo. Iedereen weer studie en dan zit je thuis :squote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik moet een woning en daarvoor heb ik geld nodig en daarvoor moet je werken.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, beide zijn niet leuk en het resultaat is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |