kom gta flikkorquote:
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke mensen, wanneer weet je of je klaar bent voor een nieuwe relatie? #dtv
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net na maanden niet spelen een paar updates gedownload, klopt het dat ik m'n geld én auto's kwijt ben online?Gelukkig heb ik m'n miljarden offline wel nog
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ik had alles eerlijk verdiend. Gvd man, had ze ook allemaal gemod enz
. Kk spel
.
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Aan de PI te zien ben je niet erg enthousiast.
Was je de oudste?quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk wordenquote:
Oh oké, nice wel. Succes ermee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Heb nog steeds flink veel vrije tijd, dus moet te doen zijn.
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.quote:
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb het merendeel van de tijd in een zaal met 200 mensen ofzo gezeten, dus dat kon ik niet echt zien. Denk het niet in ieder geval.
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice wel. Succes ermee.
Hoe? Voel me echt kk hard genaaid terwijl ik onschuldig benquote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gay dude, ik ga je helpen met rijk worden
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maandenquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
En wat doe jij nu eigenlijk? Op zoek naar werk?
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, da's best een grote groep ja. Ik dacht altijd dat het om een man of 50 ging zo'n Vavo.
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar blijkbaar is de groep dit jaar ook een stuk groter dan andere jaren.
jwtzquote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meer mogelijkheden tot afkijken, i-de-aal.
Het gaat je lukken mang.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thanks. Als ik het nu weer niet afmaak geef ik het op en word ik wel palletsorteerder ofzo.
Moet maar gewoon.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het gaat je lukken mang.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.quote:
Dit is de laatste keer dat ik het überhaupt nog ga proberen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel goed, is het nu niet is het een andere keer.
Ah, oké. Jij ook succes ermee dan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel wat voor kinderloze huisvader en hou een scheef oog open voor werk. Woensdag kan ik me een dag verhuren dus dan redt ik het wel weer 3 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |