minimaal 3 billenquote:Op maandag 1 september 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik houd van meisjes met grote konten
Mijn ondertitel maakt alles duidelijkquote:Op maandag 1 september 2014 17:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eerlijk je bent nu helemaal wetty en al.
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ondertitel maakt alles duidelijk
Sneu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima is toch wel een van de meest trieste Fokkers die hier rondlopen.
Geefnie hoor :$ xoxoxquote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.
SNAPJEquote:
Ga naast haar zittenquote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas.Shiiiiit.
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.quote:
Maar je bent nog maagd he?quote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
En er waren nog 3 sletjes die keiharde mirrin's deden in de aula loool.
Ik wing welquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.
#believequote:
quote:
Als je dit aan anderen moet vragen zou ik er niet aan beginnenquote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke mensen, wanneer weet je of je klaar bent voor een nieuwe relatie? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |