oh schoenenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef zovty het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt..
Ze zijn best tofquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
T zijn maar schoenen.
En ook nog hele lelijke.
Ja graagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit in Amerika dus moet ik een paar voor je meenemen?
Okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja graag
Maatje 41. Ik betaal je wel als je weer in nl bent
Met witte sokken aan natuurlijkquote:
studentenlevenquote:
Geen fan van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Met witte sokken aan natuurlijk
41? Ben je vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja graag
Maatje 41. Ik betaal je wel als je weer in nl bent
Gewoon kleine voeten jaquote:
Aiii kleine voeten, kleine.... :squote:
niks te klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiii kleine voeten, kleine.... :s
Jij niet nee.quote:
Staat in OP.quote:
De dames ook nietquote:
eeeeeej mooiboiquote:
jawel jongequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
eeeeeej mooiboi
alles goed brada
uiteraard.quote:
Post ze hier dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Staat in OP.
Er zijn nog alleen maar teasers. Op instagram van ronniefieg zie je ze wel duidelijk.
ik zie haar waarschijnlijk pas weer over 4 maanden, einde semester en begin tentamensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
uiteraard.
zin in school? kan je je treinmeid weer zien
Ik hoop het voor je. Anders heb je 4 maanden om je voor te bereidenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie haar waarschijnlijk pas weer over 4 maanden, einde semester en begin tentamens
of we moeten toevallig een rooster hebben waar we op zelfde tijdstip op school moeten beginnen
ze heeft vriendjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Anders heb je 4 maanden om je voor te bereiden
En hoe vind je ze?quote:
Alles kan kapotquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriendje
echt mooi stelletje ze passen bij elkaar
ik wil het beste voor haar
Vind jij je zelf zielig?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
maar ze verdient beter persoon dan mij
als ze maar gelukkig is
neequote:
Gaat mij sowieso niet lukken. Beetje mission impossible.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Niet zo mijn ding. Maar als je ze zo tof vindt dan hoop ik dat je ze kunt bemachtigen.
Wie zegt dat die gozer beter is dan jou dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
maar ze kan beter krijgen gewoon
iedereen wil toch het beste wat diegene kan krijgen nou dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wie zegt dat die gozer beter is dan jou dan?
quote:
ze hebben al wat sinds begin 2013quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Beter ga je er voor
Waarschijnlijk had ze nog geen vriendje toen je haar voor het eerst zag. Je hebt gewoon te lang zitten wachten
Gewoon proberen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze hebben al wat sinds begin 2013
wanneer ik haar tegenkom zullen ze al ongeveer 2 jaar met elkaar hebben
lijkt me sterk als ze nog veel langer met elkaar gaan? met 2 jaar ben je wel uitgeneukt lijkt me
opzich mooie tijd om wellicht een breuk te forceren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |