Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Wat ben jij nou weer voor verrader! Dat is echt Niet_toegestaan_quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Verschillende vakanties en introweek etc. Ik had in ieder geval niet zo vaak de mogelijkheid om op internet te gaan en zeker niet op FOK!.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschillende vakanties nog wel, rijke boi.
Ach ja, je hebt niet veel gemist.
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen. Alhoewel ik soms wel echt even behoefte had aan de interwebz.
En nee, ik zie het. Er is hier niet veel veranderd zo te zien.
Ja, dat wist ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer, wist je dat al?
Jep. Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe KLB-mod, wist je dat al?
Ja echt goede topics de laatste tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af of een nieuwe mod eigenlijk nog wel nodig is, de onophoudelijke stroom aan troep lijkt een beetje gestopt te zijn.
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja echt goede topics de laatste tijd.
Die alfabet topics zijn er inderdaad niet meerquote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is niet alsof het amper bij te houden is voor de huidige mods. Daar leek het eerst wel een beetje op.
Ja had introductie vandaag. Morgen weer vrij en woensdag school.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ben jij eigenlijk al met vavo begonnen, dp?
Als je het over de duivel hebt gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |