In jouw geval? Jaartje of vier, vijf.quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
5 maanden 2 weken 4 dagen 17 uur 42 minuten en 16 secondenquote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
Je bent nog niet klaar voor een nieuwe relatiequote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Is dat niet een te groot toilet? Pas op dat je niet verdrinkt!quote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?quote:
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
Of een relatie, wat dat betreft.
Lang verhaal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Je oude vertrouwde ritme, fijn toch?quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.
kquote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Oh, daarom vind ik de logica nooit! Ik zoek altijd op andere plekken!quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Wat je zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |