Alsof Den Haag zover ik weet leuke tenten heeft en zo niet komt hij er toch niet binnen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij ging naar een andere tent volgens mij
quote:
truequote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alsof Den Haag zover ik weet leuke tenten heeft en zo niet komt hij er toch niet binnen.
quote:
haaa bosssquote:
quote:
Kijk hem haten op jou en je shine...quote:
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.quote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
true.. op donderweg vaak wel. is 19+
Zekeeer man. H. Sponge Boss!quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Kijk hem haten op jou en je shine...
Den Haagquote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.
Geniet ervan man! Maar dat moet wel lukken als je een baas als jou bent.quote:
Alsof ik geld heb voor drie sterretjes.quote:Op maandag 1 september 2014 17:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bapple en Spongeboss zijn kloons.
Drie sterretjes he.quote:Op maandag 1 september 2014 17:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Alsof ik geld heb voor drie sterretjes.
Die leeftijdsgrens verandert al naar gelang de etniciteit van de heren die naar binnen willenquote:Op maandag 1 september 2014 17:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
true.. op donderweg vaak wel. is 19+
Care. Dan doe je er niks mee.quote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar ik neem jou niet serieus, wat nu?
quote:
Ja prima te doen, alhoewel ik niet op de hoogte ben van de rest van het land.quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook lekkere wijven? Als ik aan uitgaan in Den Haag denk moet ik altijd denken aan de Samantha's daar of een verdwaalde uitzendstudente.
quote:Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die leeftijdsgrens verandert al naar gelang de etniciteit van de heren die naar binnen willen
minimaal 3 billenquote:Op maandag 1 september 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik houd van meisjes met grote konten
Mijn ondertitel maakt alles duidelijkquote:Op maandag 1 september 2014 17:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eerlijk je bent nu helemaal wetty en al.
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ondertitel maakt alles duidelijk
Sneu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima is toch wel een van de meest trieste Fokkers die hier rondlopen.
Geefnie hoor :$ xoxoxquote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh excuses, lees normaal nooit eerst ondertitels.
SNAPJEquote:
Ga naast haar zittenquote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zit bij mij in de klas.Shiiiiit.
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.quote:
Maar je bent nog maagd he?quote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
En er waren nog 3 sletjes die keiharde mirrin's deden in de aula loool.
Ik wing welquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is zo ander blondje, ook echt een lekkertje dat echt harde dibs op mij heeft. Ik ga haar regelen.
#believequote:
quote:
Als je dit aan anderen moet vragen zou ik er niet aan beginnenquote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke mensen, wanneer weet je of je klaar bent voor een nieuwe relatie? #dtv
Begin nog nergens aan nee, vroeg me af hoe jullie er naar kekenquote:Op maandag 1 september 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dit aan anderen moet vragen zou ik er niet aan beginnen
Is dit sushi- en taartbakmeisje?
Maar mijn hostel is nu gesloten.. vakantie is voorbij. 1 kippetje is genoeg.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik was er wel, ik was diegene die niks zei.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik jou ook, jammer dat je niet op de meet was ook.
Oh, die had ik niet gesproken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik was er wel, ik was diegene die niks zei.
Dankje. Was dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef voederbietel het volgende:
Ok BT: hier is m'n tip: op het moment dat je niet meer zo onzeker bent over of je klaar bent voor een nieuwe relatie, ben je kaar voor een nieuwe relatie.
In jouw geval? Jaartje of vier, vijf.quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
5 maanden 2 weken 4 dagen 17 uur 42 minuten en 16 secondenquote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar voederbietel, wanneer denk jij?
Je bent nog niet klaar voor een nieuwe relatiequote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Is dat niet een te groot toilet? Pas op dat je niet verdrinkt!quote:Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja gister je moeders kutje onder gekakt
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?quote:
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
Of een relatie, wat dat betreft.
Lang verhaal.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij al die tijd geweest?
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Je oude vertrouwde ritme, fijn toch?quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakantie en privé dingen. De scholen zijn vandaag weer begonnen dus N_t_ zit weer lekker in z'n eentje op z'n studentenkamer. Vandaag is een mooie dag.
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey maar weer bedankt he vriend. Wist dat ik op je kon rekenen.
kquote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Oh, daarom vind ik de logica nooit! Ik zoek altijd op andere plekken!quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen een dwaas zoekt voor logica in het hart van de mens.
Wat je zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, goed dat ie weer terug is in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |