Denk srs dat jij de enige bent... srs.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden ja, zowel de herinnering als het topic.
ghehhehehehehhe.quote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.
Je hebt me nog nooit gezien manquote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ghehhehehehehhe.
Maar BT is toffe gast in rl.
Jij weet beter toch, meidjequote:
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ghehhehehehehhe.
Maar BT is toffe gast in rl.
Ik traag? ik moest gewoon lang nadenken of het wel kloptequote:
I love you man :$quote:
Ik woon in Den Haagquote:Op maandag 1 september 2014 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.
Haan ging eens met je uit, daarom respect voor de ekte egte alpha's hier.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien man
Maar ik neem jou niet serieus, wat nu?quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk srs dat jij de enige bent... srs.
srs
Moeilijk deze, geen idee wie ik pink horsen moet.quote:Op maandag 1 september 2014 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.
Even voor de goede orde:quote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haan ging eens met je uit, daarom respect voor de ekte egte alpha's hier.
Maar ja Haan zegt altijd dat iedereen tof is al schelden ze hem uit of is het Blondje of Braddie.
hahaaaquote:Op maandag 1 september 2014 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om mijn topics.
En die mensen maar klagen.
quote:Ik heb wel eens gehoord dat als er joden in een concentratie kamp kwamen, dan moesten ze op een krukje gaan zitten voor een 'foto', dan was het flits van een camera, boem pin in je reet vanuit het krukje zo omhoog.
Ik stap dus nooit meer in een volkswagen he, ben bang dat dat ook gebeurd als ik geflitst wordt.
Grgr
ik poste echt rare dingen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]________________________________________________!
Gvd.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef Bapple het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als er joden in een concentratie kamp kwamen, dan moesten ze op een krukje gaan zitten voor een 'foto', dan was het flits van een camera, boem pin in je reet vanuit het krukje zo omhoog.
Ik stap dus nooit meer in een volkswagen he, ben bang dat dat ook gebeurd als ik geflitst wordt.
Grgr
Ja ik snap die shit niet, als je dan toch de moeite neemt blijf dan hangen. Het is niet alsof je iets beters gaat doen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Even voor de goede orde:
Ik was uit met mijn maten en hij kwam alleen vanuit wateringen(?) met de trein naar Den Haag om een biertje te doen. Samen met Piye( ) na een half uur was die al weer weg
Hij ging naar een andere tent volgens mijquote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja ik snap die shit niet, als je dan toch de moeite neemt blijf dan hangen. Het is niet alsof je iets beters gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |