opkkere ludoquote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Vroeger'
Je post hier net een BlauweMaandag.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeger zaten hier alleen leuke mensen. Nu meer minder leuke mensen. Ergo minder communicatie.Oh was dit naar mij gericht? Want dan ga ik wel weg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
In 1998 was jij 3quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat het toen 1 april was en dus een grap en ik eigenlijk in 1998 al lid was.
Je liegt wel vaker dus dat geloof ik niet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh was dit naar mij gericht? Want dan ga ik wel weg hoor.
Excuses.quote:
Ik weet niet wat ik ben. Help me :$quote:
Geef antwoord op mijn vraag. En nee ik haat liegenquote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je liegt wel vaker dus dat geloof ik niet.
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag. En nee ik haat liegen
Vertel eens wat nieuws, balzakquote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.
Oh okquote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.
Dat heb ik altijd om mijn topics.quote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef Bapple het volgende:
ik lees een oude klacht van me terug :$ moest stiekum toch wel lachen
is dat erg? om jezelf lachen?
Jij bent vies lelijk en hetero.quote:
Net als die over XTC?quote:Op maandag 1 september 2014 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om mijn topics.
En die mensen maar klagen.
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat licht misschien meer aan jou.
haha licht ;pquote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.
Dat waren mooie tijden ja, zowel de herinnering als het topic.quote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net als die over XTC?stond het huilen je niet nader dan het lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |