VeerEliquote:Op maandag 1 september 2014 16:05 schreef Bapple het volgende:
WIE IS DAT GEEF EENS ANTWOORD
groet jolanda &kids
zij is lelijk!quote:
nee we zijn aan het rijmen, das iets anders als dichten.quote:
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. Ga zo doorquote:Op maandag 1 september 2014 16:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
nee we zijn aan het rijmen, das iets anders als dichten.
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. We gaan zo door.quote:Op maandag 1 september 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. Ga zo door
quote:Op maandag 1 september 2014 16:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. We gaan zo door.
Omdat driequote:Op maandag 1 september 2014 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou dit topic dicht moeten?
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;squote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
SC's gaan trager dan vroeger ja.
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;s
Amen. Dikke vette amenquote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.
Tellen kadden? :$quote:
'Vroeger'quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
geregistreerd op: zondag 1 april 2012 @ 16:00quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.
Jij bent volgens mij wel het oudste lid op FOK! ?quote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Vroeger'
Je post hier net een BlauweMaandag.
ik ben vroeger.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;s
Vroeger zaten hier alleen leuke mensen. Nu meer minder leuke mensen. Ergo minder communicatie.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niet weten dat het toen 1 april was en dus een grap en ik eigenlijk in 1998 al lid was.quote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verre van.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel het oudste lid op FOK! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |