Ja dus je kunt nu even een fappauze inlassen.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dus je kunt nu even een fappauze inlassen.
dankuquote:
zo deed ik het ook altijd.quote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
'Hacken' is vaak gewoon een mooi woord voor in je pyjama iemands geheime vraag beantwoorden omdat je weet hoe zijn eerste hamster heette.
Ik had alleen een xhamsterquote:Op maandag 1 september 2014 15:30 schreef Bapple het volgende:
[..]
zo deed ik het ook altijd.
wat?
ohnee ik had geen vrienden en geen hamster
quote:
Nou ja, dit zijn zoveel celebs dat ik bijna niet kan indenken dat het puur het antwoorden van de geheime vraag is.quote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
'Hacken' is vaak gewoon een mooi woord voor in je pyjama iemands geheime vraag beantwoorden omdat je weet hoe zijn eerste hamster heette.
Vroeger onschuldig ogende .exe's versturen via MSNquote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, je hebt gelijk dat er in dit geval wel iets anders plaatsgevonden heeft.quote:Op maandag 1 september 2014 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn zoveel celebs dat ik bijna niet kan indenken dat het puur het antwoorden van de geheime vraag is.
Ik merk dat ik oud word. 80% van deze lijst zegt me niks.quote:
99% mij niet.quote:Op maandag 1 september 2014 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk dat ik oud word. 80% van deze lijst zegt me niks.
Zoiets zou mij niets verbazen thoquote:Op maandag 1 september 2014 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple en Dropbox hebben gewoon hun oude servers bij het huisvuil gezet.
Het cloud niet op! Niet vanzelf!quote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoiets zou mij niets verbazen thoals die 'hacker' al niet weet hoe die bepaalde shit moet uploaden op een veilige manier
quote:
ok salaquote:
quote:
en VeerEliquote:Op maandag 1 september 2014 15:55 schreef Bapple het volgende:
maar ik mis emma watson op dat lijsjte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |