Ja dus je kunt nu even een fappauze inlassen.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dus je kunt nu even een fappauze inlassen.
dankuquote:
zo deed ik het ook altijd.quote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
'Hacken' is vaak gewoon een mooi woord voor in je pyjama iemands geheime vraag beantwoorden omdat je weet hoe zijn eerste hamster heette.
Ik had alleen een xhamsterquote:Op maandag 1 september 2014 15:30 schreef Bapple het volgende:
[..]
zo deed ik het ook altijd.
wat?
ohnee ik had geen vrienden en geen hamster
quote:
Nou ja, dit zijn zoveel celebs dat ik bijna niet kan indenken dat het puur het antwoorden van de geheime vraag is.quote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
'Hacken' is vaak gewoon een mooi woord voor in je pyjama iemands geheime vraag beantwoorden omdat je weet hoe zijn eerste hamster heette.
Vroeger onschuldig ogende .exe's versturen via MSNquote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, je hebt gelijk dat er in dit geval wel iets anders plaatsgevonden heeft.quote:Op maandag 1 september 2014 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn zoveel celebs dat ik bijna niet kan indenken dat het puur het antwoorden van de geheime vraag is.
Ik merk dat ik oud word. 80% van deze lijst zegt me niks.quote:
99% mij niet.quote:Op maandag 1 september 2014 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk dat ik oud word. 80% van deze lijst zegt me niks.
Zoiets zou mij niets verbazen thoquote:Op maandag 1 september 2014 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple en Dropbox hebben gewoon hun oude servers bij het huisvuil gezet.
Het cloud niet op! Niet vanzelf!quote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoiets zou mij niets verbazen thoals die 'hacker' al niet weet hoe die bepaalde shit moet uploaden op een veilige manier
quote:
ok salaquote:
quote:
en VeerEliquote:Op maandag 1 september 2014 15:55 schreef Bapple het volgende:
maar ik mis emma watson op dat lijsjte.
wie is datquote:
VeerEliquote:Op maandag 1 september 2014 16:05 schreef Bapple het volgende:
WIE IS DAT GEEF EENS ANTWOORD
groet jolanda &kids
zij is lelijk!quote:
nee we zijn aan het rijmen, das iets anders als dichten.quote:
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. Ga zo doorquote:Op maandag 1 september 2014 16:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
nee we zijn aan het rijmen, das iets anders als dichten.
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. We gaan zo door.quote:Op maandag 1 september 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. Ga zo door
quote:Op maandag 1 september 2014 16:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Aha, nee ja zo, ok, duidelijk. We gaan zo door.
Omdat driequote:Op maandag 1 september 2014 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou dit topic dicht moeten?
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;squote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
SC's gaan trager dan vroeger ja.
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;s
Amen. Dikke vette amenquote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.
Tellen kadden? :$quote:
'Vroeger'quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
geregistreerd op: zondag 1 april 2012 @ 16:00quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goeie tijden.. gewoon topics die niet bij te benen zijn en je dus maar tieten post.
Jij bent volgens mij wel het oudste lid op FOK! ?quote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Vroeger'
Je post hier net een BlauweMaandag.
ik ben vroeger.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah.. Vroegah maakte je 1 post en dan zat ie al vol ;s
Vroeger zaten hier alleen leuke mensen. Nu meer minder leuke mensen. Ergo minder communicatie.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niet weten dat het toen 1 april was en dus een grap en ik eigenlijk in 1998 al lid was.quote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verre van.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel het oudste lid op FOK! ?
opkkere ludoquote:Op maandag 1 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Vroeger'
Je post hier net een BlauweMaandag.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeger zaten hier alleen leuke mensen. Nu meer minder leuke mensen. Ergo minder communicatie.Oh was dit naar mij gericht? Want dan ga ik wel weg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
In 1998 was jij 3quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat het toen 1 april was en dus een grap en ik eigenlijk in 1998 al lid was.
Je liegt wel vaker dus dat geloof ik niet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh was dit naar mij gericht? Want dan ga ik wel weg hoor.
Excuses.quote:
Ik weet niet wat ik ben. Help me :$quote:
Geef antwoord op mijn vraag. En nee ik haat liegenquote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je liegt wel vaker dus dat geloof ik niet.
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag. En nee ik haat liegen
Vertel eens wat nieuws, balzakquote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.
Oh okquote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebiedende wijs kan ik niet goed handelen.
Dat heb ik altijd om mijn topics.quote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef Bapple het volgende:
ik lees een oude klacht van me terug :$ moest stiekum toch wel lachen
is dat erg? om jezelf lachen?
Jij bent vies lelijk en hetero.quote:
Net als die over XTC?quote:Op maandag 1 september 2014 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om mijn topics.
En die mensen maar klagen.
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat licht misschien meer aan jou.
haha licht ;pquote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.
Dat waren mooie tijden ja, zowel de herinnering als het topic.quote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net als die over XTC?stond het huilen je niet nader dan het lachen?
Denk srs dat jij de enige bent... srs.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden ja, zowel de herinnering als het topic.
ghehhehehehehhe.quote:Op maandag 1 september 2014 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag je niet, maar dat ligt misschien meer aan jou.
Je hebt me nog nooit gezien manquote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ghehhehehehehhe.
Maar BT is toffe gast in rl.
Jij weet beter toch, meidjequote:
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ghehhehehehehhe.
Maar BT is toffe gast in rl.
Ik traag? ik moest gewoon lang nadenken of het wel kloptequote:
I love you man :$quote:
Ik woon in Den Haagquote:Op maandag 1 september 2014 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.
Haan ging eens met je uit, daarom respect voor de ekte egte alpha's hier.quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien man
Maar ik neem jou niet serieus, wat nu?quote:Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk srs dat jij de enige bent... srs.
srs
Moeilijk deze, geen idee wie ik pink horsen moet.quote:Op maandag 1 september 2014 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me wijs dat hij zijn leven daar verder gewoon gaat leiden dan.
Even voor de goede orde:quote:Op maandag 1 september 2014 17:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haan ging eens met je uit, daarom respect voor de ekte egte alpha's hier.
Maar ja Haan zegt altijd dat iedereen tof is al schelden ze hem uit of is het Blondje of Braddie.
hahaaaquote:Op maandag 1 september 2014 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om mijn topics.
En die mensen maar klagen.
quote:Ik heb wel eens gehoord dat als er joden in een concentratie kamp kwamen, dan moesten ze op een krukje gaan zitten voor een 'foto', dan was het flits van een camera, boem pin in je reet vanuit het krukje zo omhoog.
Ik stap dus nooit meer in een volkswagen he, ben bang dat dat ook gebeurd als ik geflitst wordt.
Grgr
ik poste echt rare dingen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]________________________________________________!
Gvd.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef Bapple het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als er joden in een concentratie kamp kwamen, dan moesten ze op een krukje gaan zitten voor een 'foto', dan was het flits van een camera, boem pin in je reet vanuit het krukje zo omhoog.
Ik stap dus nooit meer in een volkswagen he, ben bang dat dat ook gebeurd als ik geflitst wordt.
Grgr
Ja ik snap die shit niet, als je dan toch de moeite neemt blijf dan hangen. Het is niet alsof je iets beters gaat doen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Even voor de goede orde:
Ik was uit met mijn maten en hij kwam alleen vanuit wateringen(?) met de trein naar Den Haag om een biertje te doen. Samen met Piye( ) na een half uur was die al weer weg
Hij ging naar een andere tent volgens mijquote:Op maandag 1 september 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja ik snap die shit niet, als je dan toch de moeite neemt blijf dan hangen. Het is niet alsof je iets beters gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |