Welke zender?quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kunt het toch streamen? doe ik ook.
Ben vooral benieuwd hoe het gaat zonder Witteman eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah. Heb het sowieso gehad met die programma's. Vroeger keek ik iedere avond p en wat maar het is toch altijd meer van hetzelfde
Ik heb hetzelfde een beetje geloof ik.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah. Heb het sowieso gehad met die programma's. Vroeger keek ik iedere avond p en wat maar het is toch altijd meer van hetzelfde
Het schijnt half zo slecht te zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het gaat zonder Witteman eigenlijk.
1quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het schijnt half zo slecht te zijn.
Denk dat jij het beter bij Humberto kan houden inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek alleen nog als derksen er zatquote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een beetje geloof ik.
Bij nader inzien heb ik iets totaal anders.quote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek alleen nog als derksen er zat
pussyquote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
11 uur pas, dan slaap ik al.
Ga weg man. Die hele rtl stal daar en die gozer die filmpjes van het internet laat zienquote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Denk dat jij het beter bij Humberto kan houden inderdaad
Ontmaskering?quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
Had N_t_ eigenlijk de ontmaskering van Mortaxx meegekregen?
Dat is van de zonnebankquote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schoot me ineens te binnen toen je het over zongebruind had.
Geen idee.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
Had N_t_ eigenlijk de ontmaskering van Mortaxx meegekregen?
Ik borduur ook maar wat voort over een verwijderde post met daarin een link naar een twitterprofiel maar het wil niet echt lukken geloof ik.quote:
Dat was ik ook niet johquote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik boorduur ook maar wat voort over een verwijderde post met daarin een link naar een twitterprofiel maar het wil niet echt lukken geloof ik.
Geen flauw idee. Ik dacht dat die insta een grap was van iemand hier maar is dus ook een Twitter van. Gewoon puur toeval die naamquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, is gebeurd toen jij op school zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |